Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har reist med Norwegian i det siste?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-08, 15:43   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har reist med Norwegian i det siste?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, verre er det virkelig ikke.
Og jeg syns virkelig ikke den menyen var noe særlig. Kun brødmat? Det var akkurat denne maten vi forsøkte på enern (med unntak av den barnemenyen, for den hadde de ikke), hun ville ikke ha noe av det. Og det skjønner jeg egentlig godt, for det smakte dårlig. Jeg kan love deg at de sandwichene og den paninien ikke ser sånn ut. Det var vasne og labre greier.
Jeg hadde tatt med ordentlig mat og heller gitt det til henne i smug. Flyturen var lang og noe mat måtte hun ha hatt.

Flymat kan ALDRI bli som restaurant/cafè-mat. Plassproblemer, kjøleproblemer, oppvarmings-muligheter gjør det så og si umulig. Business-klasse-mat er fortsatt bra og velsmakende, og det skyldes i det store og hele at maten er dyr, porselen er bedre enn metall og plast osv.

Jeg har forøvrig ALDRI hverken hørt om, eller sett noen som har snakket til foreldre med barn, og bedt de om å ikke spise medbrakt mat som foreldre har tatt med til ungene sine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.