Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

SMS-melding fra ABSOLUTE M

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-08, 19:12   #1
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Melding fra ABSOLUTE M

jeg fikk 2 stk i dag.Valgte å sende en stoppmelding og da fikk jeg melding om at de skulle stoppe. Gudene vet jo hva de tar for å sende en sånn melding!

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 19:15   #2
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Fikk også en sånn melding i dag.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 19:41   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått en slik.

Gammel 24-06-08, 20:17   #4
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Er det lov? De kan vel ikke bare sende en melding også mene at da er man medlem? Må vel strengt tatt ikke sende en stopp melding? Prøvde å søke de opp på nette for å ringe de å høre om dette, men fant de ikke noe sted.

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 20:22   #5
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også fått 2 stykk i dag.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 21:33   #6
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått sånn i dag, og det aner meg at STOPP betyr omtrent det samme som "dette nummeret er i bruk og det er bare å fortsette spammingen".

Gammel 24-06-08, 22:17   #7
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk også en sånn melding i dag. Jeg slettet den bare uten å tenke noe mer på det. Håper jeg ikke blir bombardert med spam nå, da...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:28   #8
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg fikk en og bare slettet den. Har heldigvis ikke hørt noe mer fra dem etter det. Ikke enda iallfall. :roll:

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-08, 22:42   #9
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Fikk en sånn melding for en uke og to siden. Jeg har bare slettet den, og har ikke hørt noe mer.

samme her, fikk for en stund siden. Aldri fått slike spammld før. Men i min sto det ikke noe om avbest.
Ikke hørt noe siden da. (HELDIGVIS...)

Gammel 25-06-08, 00:34   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk også den sms og bare slettet den.

Gammel 25-06-08, 09:43   #11
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Jeg blir så irritert på slike ting....
Jeg fikk også meldingen og slettet den. Håper virkelig ikke jeg får fler.

Gammel 25-06-08, 09:55   #12
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Jeg fikk to i går, og gjorde ikke noe.

Gammel 25-06-08, 10:58   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fikk to i går og slettet begge.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 12:25   #14
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Har også fått ei slik melding. Har ikkje gjort nokon ting med den så langt. Eg gidd ikkje bruke tid og pengar? på å sende stopp til noko eg aldri har sagt at eg skal ha iallefall. Har berre fått den ein gong da, men kva bør ein eigentleg gjere om det ikkje stopper?

Gammel 25-06-08, 22:01   #15
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jøss, jeg ble akkurat ringt opp fra Direktmedia AS.

En hyggelig fyr presenterer seg og sier de nå har slettet meg fra alle lister de har og at jeg ikke kommer til å motta flere sms'er fra dem
Grunnen til at de hadde meg på sin liste var at jeg hadde vært med på en eller en annen julekalender før jul i fjor. Tydligvis har jeg ikke lest godt nok på betingelsene for å være med på denne kalenderen.

Uansett, profft av dem å ringe meg opp etter den mildt sagt irriterte mailen jeg sendte dem i dag. Kan med andre ord anbefales

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:06   #16
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Julekalender, ja... Da går det visst opp et lite lys for meg også her.
Noterer bak øret: husk å lese det med liten skrift.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 09:20   #17
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke fått flere etter at jeg skrev den stopp, og fikk en sms litt senere på kvelden

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.