Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-06, 15:49   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et underforum hvor man kan kan skrive som ureg?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En av moddefordelene. Jeg tipper det var dette bildet Ryli prøvde, uten hell, å vise oss.

Jeg håper for Guds skyld at han ikke er på sporet av meg????

Gammel 10-11-06, 15:50   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adrienne using modpower!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 16:14   #23
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Pøh! Personforfølgelse, hvor da? Her er jo alle nesten litt for gode venner.

Alle skjønner vel at sitronen og skremmern er samme person som bare prøver å lage litt liv i leiren.

[/quote]

daffy er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 16:18   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Pøh! Personforfølgelse, hvor da? Her er jo alle nesten litt for gode venner.

Alle skjønner vel at sitronen og skremmern er samme person som bare prøver å lage litt liv i leiren.

Hm. Tok du spøken?

:flirer:

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 16:21   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det er jo så pent og pyntelig her at det nesten er skummelt.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 20:35   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gud bedre! Tore på sporet!!

Hvem dro han inn i "debatten"?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:06   #27
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia

Hvem dro han inn i "debatten"?

Det var vel jeg, det. (Med god hjelp fra Adrienne, da. )

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:09   #28
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er ikke noe å være så forbanna stolt av.

Tore på sporet, tissa på bordet.

Gammel 10-11-06, 22:10   #29
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Samma for meg

morgana er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:10   #30
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heyyy, jeg trodde vi skulle krangle i dag, ikke klemme. Ryli da, nå skuffer du.

Gammel 10-11-06, 22:12   #31
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Heyyy, jeg trodde vi skulle krangle i dag, ikke klemme. Ryli da, nå skuffer du.

Jeg klemmer deg, du liker ikke klemmen og blir sur. Det er vel et godt utgangspunkt for en krangel, det.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:19   #32
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klemmer deg, du liker ikke klemmen og blir sur. Det er vel et godt utgangspunkt for en krangel, det.

Nå er jeg jo kjent for å være hissig, så det skal jo i grunn ikke så mye til. Men ikke sur, jeg blir aldri sur.

Gammel 10-11-06, 22:23   #33
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Ok, ny versjon:
Jeg klemmer, du liker ikke klemmen og blir skuffet (?). Jeg mistolker din reaksjon, og anklager deg for å være sur. Du blir sint fordi jeg kaller deg sur når du ikke er sur.
Konklusjon: Vi er godt i gang med krangelen.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:32   #34
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Maya80 er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 22:36   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

For en heftig krangel dere har på gang, Adrienne og Ryli.

Gammel 10-11-06, 22:49   #36
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Jeg slettet fordi jeg aldri får til de der #"€##"€"#€"#"€# bilde-rett-i-tråden-greiene.

Hvis du vil vite hva slags bilde det var, får du bruke fantasien din.

Ryli da
...eller hvis du ikke har vaert innom siden jeg var der i gaar og la inn forklaring paa en idiot-sikker maate aa gjoere det paa, saa er det fortsatt haap for deg.

Gammel 10-11-06, 22:59   #37
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

For en heftig krangel dere har på gang, Adrienne og Ryli.

Hun ble så sint at hun logget seg av, tror jeg.
Så da kan du få overta; jeg tror nemlig du er småforelska i Tore på Sporet.

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:01   #38
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Ryli da
...eller hvis du ikke har vaert innom siden jeg var der i gaar og la inn forklaring paa en idiot-sikker maate aa gjoere det paa, saa er det fortsatt haap for deg.

Jeg leste det, men har ikke prøvd den metoden enda. Nå er det det samme, jeg kommer ALDRI til å prøve å legge inn et bilde her på forumet noe mer. :fremdelessur:

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:01   #39
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

cilen er ikke aktiv  
Gammel 10-11-06, 23:04   #40
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg er også sur på alfaCharlie, forresten, fordi hun har skiftet avatar. Men hun er oppe i fjellene, og er derfor heller ikke pålogget.

Ryli er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:46.