Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp med gavekurv

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 23:31   #21
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp med gavekurv

En god balsamicoeddik. Ellers har det meste jeg tenkte på allerede blitt nevnt.
En kjempegod ide med gavekurv.

Gammel 25-06-08, 23:34   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil også få en gavekurv!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-08, 23:59   #23
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg vil også få en gavekurv!

Jeg også !

Gammel 26-06-08, 00:52   #24
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Gavekurv må nesten være tidenes beste gaveide!
Den kan jo tilpasses alle aldre og interesser. Det er også mye enklere (syns jeg) å komme på flere "små" ting enn en stor. Med en rull cellofan (kjøpt på plantasjen til en tier) og litt gavebånd, blir det helt fantastisk.

Gammel 26-06-08, 01:30   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Gavekurv må nesten være tidenes beste gaveide!
Den kan jo tilpasses alle aldre og interesser. Det er også mye enklere (syns jeg) å komme på flere "små" ting enn en stor. Med en rull cellofan (kjøpt på plantasjen til en tier) og litt gavebånd, blir det helt fantastisk.

Helt klart. Plantasjen er tingen ja, jeg tenkte å putte oppi et par litt fine hageredskaper til tante, da kjøper jeg cellofan i samme slengen. Må lage meg ei liste nå. Blir litt av hvert. Gleder meg til å gi bort !

Gammel 26-06-08, 01:59   #26
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forskjellige oster, kjeks, film, innrammede bilder/dikt o.l av barn/barnebarn, blomsterfrø, kopp med feks bestemor/bestefar på, spekeskinke, vitaminer, matchene t-shirts(synes faktisk det er litt søtt) og flax lodd.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:11   #27
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

matchene t-shirts(synes faktisk det er litt søtt)

Nei, du - det er ikke søtt...

Gammel 26-06-08, 10:12   #28
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Dijon-sennep, pasta eller noe "hjemmelaget?"

F.eks et Norgesglass med marinert ost;
Ca 300g ost i terninger (Edamer, Jarlsberg eller lagret Norwegia)
Soltørket tomater i olje 6-8stk
noen hvitløksfedd
oliven
frisk basilikum

Marinade; 3 dl olivenolje (ekstra virgin), 1/2 dl balsamicoeddik

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 10:25   #29
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

onkel er kun interessert i bridge og jeg vet ikke om det finnes et Bridgeblad ?

Sjekk Narvesen.

Ellers trenger han kanskje en ny, fin kortstokk?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-08, 22:31   #30
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Kurven er laget og jeg er svært så fornøyd !

Det ble en pose nykvernet kaffe (Malabar) en hekto kvede-te, en stor eksklusiv mørk sjokolade, en skikkelig sigar til onkel, fotkrem de anbefalte meg på apoteket, myntegele fra min favoritt gourmetbutikk og økologisk olivenolje og grissini fra samme sted. To store rosa hjertesjokolader (gjett hvem som var med å handle ) En flaske Australsk rødvin.
Droppet blader, rekker rett og slett ikke innom noe sted før selskapet på lørdag.

Kjøpte kurv der jeg handler kaffen min og kjenner eieren godt, fikk med gavepapir, bånd og cellofan av dem. Ungene skal lage kort i morgen ettermiddag.

Sist redigert av Susse : 26-06-08 kl 23:54.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-08, 00:12   #31
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Kjempestilig Susse! Tipper gavekurven din får stor oppmerksomhet i selskapet og gjør stor suksess hos jubilantene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.