Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Marit banner og sverter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 15:59   #21
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Marit banner og sverter

Jeg lurer faktisk på om ikke Benedikte allerede har en sånn en liggende på rommet sitt. Kjenner det begynner å klø litt i hevn-muskelen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 10:49   #22
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hvordan gikk praten med mora, da ? Håper hun skjønte at nok var nok, men det er kanskje for mye å håpe av slike folk ??

Krysser fingre for at ting ordner seg, for slik er det jo ikke noe kjekt å ha det...

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 10:53   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke fått snakket med henne, men gjett om jeg skal.
I løpet av mandagen fikk hun først beskjed om at mammaen hadde brekt et bein og et håndledd, og så fikk hun vite at niesa er livstruende syk av kreft. Syntes ikke det passet seg at jeg skulle komme der da og kjefte på grunn av bråkete unger. Tar det når hun kommer seg litt ovenpå igjen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 16-11-06, 11:03   #24
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig irriterendes det er når naboer ikke tar hensyn. Kanskje du skulle begynt å spille litt høy musikk tidlig på morgenen hver helg? Da skjønner de gjerne selv hvor irriterende det er.

Vi bodde i blokkleilighet når storesøster var liten, og der var det en nabodame som irriterte seg over at storesøster skrek sånn om natten. Hun var veldig plaget med magen og vi hadde mange våken netter med henne. Hun klaget ofte på dette, og ba oss om å få den ungen til å holde kjeft. En natt så hadde hun så vondt i magen stakkars, at hun skrek hele natten, jeg prøvde alt for å roe henne ned, men ingenting hjalp, og kl 06 så ringte denne nabodamen og truet med å ringe til politiet hvis ikke jeg snart fikk ungen min til å holde kjeft. Det var sånn at jeg ikke helt visste om jeg skulle grine eller hyle til henne.
Minn mann som ikke var den mest voksne personen på den tiden, ble så forbannet på denne damen, at han begynte å ringe til henne hver natt kl 04, bare for å si at det var natt og at nå måtte hun sove. Utrolig nok så sluttet hun å plage oss etter dette.

Gammel 17-11-06, 14:11   #25
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

For noen utrolig irriterendes naboer du har stakkars. Hvis ingen ting hjelper så ring politiet.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 17-11-06, 14:56   #26
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Ja hurra, så er det fredag igjen.
Gleder meg til helg, men er ille spent på hvordan kveldene blir.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.