|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror
Da håper jeg alle sammen sperres inne i et trangt rom så de må stå oppå hverandre, og når man ikke tror det er plass til flere, så slenger man inn alle de som har laget disse jævla figurene OG tv-kanalen også. Så lar man dem stå i dette rommet i kanskje 7-8 døgn uten mat eller drikke eller noe som helst, og man har små hull langs hele veggen rundt rommet oppe mot taket, der frivillige sitter med rumpa ut, blir matet med sukkerfritt godteri og fiser inn i rommet. Gjerne med noko attåt.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorJeg hater Teletubbiene!!!! Fysj, så ekle vesener.
![]() |
#23 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorIset fikk det ut til slutt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ringskrømt
|
Kalle fortjener en ærefull og verdig pensjon, bare han droppern den der jævla bamsen blir det bra.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorOg de som skal tvinges til å drikke denne juicen er Erstatterne fra Disney Channel. Forbanna møl. |
![]() |
![]() |
#26 |
Prematurmamma
|
Jada, kjempemorsomt å fise seg opp til en sky for å hilse på en engel.
![]() |
![]() |
#27 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorTeletubbiene kan godt ta med seg alle de der fjamse-hamsene fra Drømmehagen også! De kan forresten få kjøre karusell i all evighet, moah-ha-ha-haaa!
![]() |
#29 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorJeg har en våt drøm om at Nunu-maskinen går amok og suger til seg TinkyWinky, Dipsy, Lala og Poo, i den rekkefølgen, og lager tubbiesuppe av dem. Bye bye!
![]() |
#31 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorSupersnuserne kan ta med seg Kalle og Molo på en lang ferie uten returbillett. Om det er lov å ta med DVD-figurer så kan Brannmann Sam være med dem, mest på grunn av Georg og den ufyselige moren hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorEr det noen som må bort, så er det Verktøyfigurene og han som reparerer alt som går på Playhouse Disney. Det er norsk tale, men de snakker delvis engelsk :boink: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorBjørnen i det blå huset får meg til å tilte fullstendig.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Handy Manny ja.
![]() |
#35 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorTeletubbiene er noe av det mest motbydelige jeg vet om. Nunu må gjerne regjøre Tubbiehuset MEGET grundig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorHjelp, så fort man faller ut når ungene vokser til! Jeg har ikke engang hørt om halvparten av de figurene dere snakker om. Ungene har ikke sett barne-TV siden juletider, og Disney Channel er for barnslig, påstår de. Vi har ikke Playhouse, men den hadde i hvert fall ikke blitt godkjent.
![]() |
#37 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorJeg nærer et intenst hat til Den ekle lille "vil du ringle litt med bjella mi" Noddy. (Kilde: youtube.com) Et lite søk på youtube bekrefter også at jeg er laaaangt fra den eneste som ikke tåler denne vemmelige lille gnomen ![]()
![]() |
#38 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorTeletubbiene, Handy Manny med venner og alle i Jubalong må gjerne reise på jordomseiling og aldri finne tilbake til våre tvskjermer iallfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorHandy Manny må dø
![]() |
#40 |
trøtt
|
![]() Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorJeg bære på et gammelt hat til Tøydokke Anna og skulle gjerne sett henne ende omm spm bittesmå biter med tråd.
![]() |
|
|