|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorMåtte jentene fra Bratz møte jentene fra Trollz i en mørk bakgate og havne i slagsmål som ender i utslettelse av begge gjengene. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorDe kan ta første fly til Kaninby, hvor de lander akkurat i det den blir rammet av et forferdelig jordskjelv som utsletter alt og alle! |
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror
Hør, hør!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorDriter i egentlig om Rebecca fra jubalong går sabeltanns planke langt ute til havs, eller blir offer for "cave in" i gnotte hula eller jordskjelv i kaninby. Åkke som hadde det vært en lettelse. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorOnde, onde damer.
|
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorTrollz?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorHva med Winx club da? De må jo også ta kvelden sammen med Bratz og co.
|
|
|
|
#10 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kva er grunnen til at Kalle skal sleppe unna? Eg er ikkje der, for å seie det mildt...
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorI tillegg ønsker jeg Supersnuserne en skjebne værre enn døden. Tenk at man kan ødelegge så fine figurer i et sånt konsept. Kalle og Molo må gjerne bli med å gå planken.
|
|
|
#12 |
|
Ringskrømt
|
Kalle fortjener en ærefull og verdig pensjon, bare han droppern den der jævla bamsen blir det bra.
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Kan ikke skjønne at noen kan ha syntes at det har vært en god idé å ødelegge Ole Brumm
|
|
|
|
#14 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorIset fikk det ut til slutt.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorJeg har en våt drøm om at Nunu-maskinen går amok og suger til seg TinkyWinky, Dipsy, Lala og Poo, i den rekkefølgen, og lager tubbiesuppe av dem. Bye bye!
|
|
|
#16 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorEr det noen som må bort, så er det Verktøyfigurene og han som reparerer alt som går på Playhouse Disney. Det er norsk tale, men de snakker delvis engelsk :boink: |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Handy Manny ja.
|
|
|
#18 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorHjelp, så fort man faller ut når ungene vokser til! Jeg har ikke engang hørt om halvparten av de figurene dere snakker om. Ungene har ikke sett barne-TV siden juletider, og Disney Channel er for barnslig, påstår de. Vi har ikke Playhouse, men den hadde i hvert fall ikke blitt godkjent.
|
|
|
#19 |
|
Viser tenner
|
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorTeletubbiene er noe av det mest motbydelige jeg vet om. Nunu må gjerne regjøre Tubbiehuset MEGET grundig! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n grorBjørnen i det blå huset får meg til å tilte fullstendig.
|
![]() |
|
|