|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
*_*
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har klippet gress, klippet kanter, luket bed, raket og stæsj i hagen til min far, som er på ferie. Tipper han blir glad - bortsett fra plenen har ikke noe blitt rørt i den hagen på denne siden av nyttår.
![]() |
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har laget middag til en god venninne.
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Invitert foreldre, svigerforeldre, tanteunger, bror med kone til pølsefest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg lot mannen sove lenge i dag, og vekket ham til dekket frokostbord med varme rundstykker, juice, kaffe og masse godt pålegg. Og så lot jeg ungene velge seg hver sin plante på plantasjen i dag (etter å ha guidet dem i riktig retning, vil jo ikke ha hva som helst i hagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg gikk ut og kjøpte en pizza og en vørterøl til min kjære, som ikke vil gå glipp av et sekund av kampen. Han ba meg veldig veldig pent.
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Har vært på mormorbesøk i dag. Det er i perioder alt for sjelden, og vi blir glade av det begge to. Har et helt spesielt forhold |
![]() |
![]() |
#28 |
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg kjøpte med meg iskrem og noen kurver jordbær da vi besøkte mamma i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har lastet opp bilder til picasaweb sånn at venninna mi kan laste ned de hun vil ha av turbildene våre. Og skrevet om de siste par turene i bloggen. Nå har jeg sendt sms til henne med denne ofseleg gode nyheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?I dag: ikke særlig mye. Vært sur og tverr stort sett hele dagen. Eneste må ha vært da jeg kokte egg til meg og Kaninungen, hun syntes det var stor stas å spise egg i eggeglass.
![]() |
#32 |
nygift
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har tatt med Knoll og Tott i dyreparken, Å spandert Kaptein Sabeltann jakke på de, å gjett om de var krye da
![]() |
#34 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har ordnet slik at søsteren min har fått tilbake regnbuksen sin før hun drar nordover i morgen. Og jeg har gledet jentene med å ta de med på besøk til en tidligere barnehagevenninne som uventet dukket opp hos oss i går. I går satt vi barnevakt for ei nydelig snuppe på 7 uker. Men det var i grunnen ganske snilt mot meg også.
![]() |
#36 |
Teller ned
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Gitt mye barnetøy til en nabo som ikke har så god råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har vasket alle klær, det ble mannen veldig glad for.
![]() |
#38 |
I mål
|
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Jeg har lest Kjærlighet i hastighetens tid FØR frokost og vekket mannen halv ti med å overøse ham med forsikringer om hvor fint det skulle være å være gift med meg fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Bakt boller og tatt med til kaffe til noen eldre i slekten. De ble veldig glade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?Smakt på markjordbærsyltetøyet som ungene hadde laget idag og sa det var kjempegodt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|