Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-08, 19:01   #21
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Jeg har gitt min bror og svigerinne bilsetet etter størstemann her i huset - og montert det for dem.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 19:02   #22
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Har klippet gress, klippet kanter, luket bed, raket og stæsj i hagen til min far, som er på ferie. Tipper han blir glad - bortsett fra plenen har ikke noe blitt rørt i den hagen på denne siden av nyttår.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 19:04   #23
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har laget middag til en god venninne.

LilleBrun fikk dusje i morges og bade nå i kveld.

Jeg har strikket på tøfler til Mamma.

Gammel 29-06-08, 21:02   #24
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Invitert foreldre, svigerforeldre, tanteunger, bror med kone til pølsefest.
Ellers gjorde jeg gata lykkelig ved å holde ut til det bitter end i natt da vi hadde ute-fest.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:05   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg lot mannen sove lenge i dag, og vekket ham til dekket frokostbord med varme rundstykker, juice, kaffe og masse godt pålegg. Og så lot jeg ungene velge seg hver sin plante på plantasjen i dag (etter å ha guidet dem i riktig retning, vil jo ikke ha hva som helst i hagen ).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:13   #26
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gikk ut og kjøpte en pizza og en vørterøl til min kjære, som ikke vil gå glipp av et sekund av kampen. Han ba meg veldig veldig pent.

Gammel 29-06-08, 21:24   #27
Left
Passiv

Standard

Har vært på mormorbesøk i dag. Det er i perioder alt for sjelden, og vi blir glade av det begge to. Har et helt spesielt forhold

Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:53   #28
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte med meg iskrem og noen kurver jordbær da vi besøkte mamma i dag.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 21:57   #29
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lastet opp bilder til picasaweb sånn at venninna mi kan laste ned de hun vil ha av turbildene våre. Og skrevet om de siste par turene i bloggen. Nå har jeg sendt sms til henne med denne ofseleg gode nyheten.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:02   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

I dag: ikke særlig mye. Vært sur og tverr stort sett hele dagen. Eneste må ha vært da jeg kokte egg til meg og Kaninungen, hun syntes det var stor stas å spise egg i eggeglass.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:03   #31
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

For en herlig gjeng. Det er utrolig koselig å sitte her å lese hva dere har gjort for andre i dag. Utrolig mange hyggelige gester.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:14   #32
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har tatt med Knoll og Tott i dyreparken, Å spandert Kaptein Sabeltann jakke på de, å gjett om de var krye da
Å mannen fikk være hjemme alene, med den nye lastebilen og forballen!

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:40   #33
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vasket hele leiligheten, pluss en haug med klær. OG latt gubben se fotballkamp.

Gammel 29-06-08, 22:47   #34
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ordnet slik at søsteren min har fått tilbake regnbuksen sin før hun drar nordover i morgen. Og jeg har gledet jentene med å ta de med på besøk til en tidligere barnehagevenninne som uventet dukket opp hos oss i går. I går satt vi barnevakt for ei nydelig snuppe på 7 uker. Men det var i grunnen ganske snilt mot meg også.

Gammel 29-06-08, 22:52   #35
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tja, jeg har ryddet ut MINE ting av boden til min venninde.
Kjæresten og jeg har kost oss sammen, igår fikk han 3 langstilkede røde roser.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:54   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Gitt mye barnetøy til en nabo som ikke har så god råd.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 22:54   #37
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva har du gjort i dag for å glede noen?

Jeg har vasket alle klær, det ble mannen veldig glad for.
Også laget jeg smoothie før i dag, og det var veldig populært hos både mann og barn.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 23:05   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest Kjærlighet i hastighetens tid FØR frokost og vekket mannen halv ti med å overøse ham med forsikringer om hvor fint det skulle være å være gift med meg fremover .
Jeg har vært på Plantasjen mye lenger enn jeg liker for S sin skyld.
Jeg har lagd fotobok til faren min som minne fra 60årsfeiringen hans.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 23:23   #39
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bakt boller og tatt med til kaffe til noen eldre i slekten. De ble veldig glade.
Ellers har jeg sunget karaoke med sønnen min, vasket rommet til eldstemann og vært snill med mannen min. Mye godhet på en dag.
Morgendagen blir

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-08, 23:28   #40
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Smakt på markjordbærsyltetøyet som ungene hadde laget idag og sa det var kjempegodt.
Ellers har jeg sovet lenge og vel etter nattevakt i dag og latt mannen glede seg over å rydde 2. etasje.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.