Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Del en vits

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 00:04   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Del en vits

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Nei, det blir virkelig ikke det samme!

He he, nei det har du nok rett i! Samt at jeg var litt usikker på om det dreide seg om en frosk, eller et merkelig navn! Men jeg lagde breikjeft-stemme i hodet mitt, altså!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:09   #22
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

He he, nei det har du nok rett i! Samt at jeg var litt usikker på om det dreide seg om en frosk, eller et merkelig navn! Men jeg lagde breikjeft-stemme i hodet mitt, altså!

En breikjefta frosk, ja. Og forteller må sjølsagt gjøre munnen brei når hun/han forteller (med unntak av den siste kommentaren, sjølsagt)

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:10   #23
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må innrømme at jeg slet litt med å imitere breikjekffrosk-stemmen.

Gammel 04-07-08, 00:11   #24
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jeg må innrømme at jeg slet litt med å imitere breikjekffrosk-stemmen.

bare tenk deg den som en litt hes bergenser!

Gammel 04-07-08, 00:14   #25
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

bare tenk deg den som en litt hes bergenser!

Kjeften på deg! *bergenser*

Gammel 04-07-08, 00:20   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Kjeften på deg! *bergenser*

Gammel 04-07-08, 09:43   #27
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hvor kjent vitsene om breikjeftfroskten er?
Ikke er det godt egnet for skriftlig framstilling heller, men jeg prøver meg likevel.

Breikjeftfroksten er ute og går en tur. Først møter han en sjiraff:
(og husk at han snakker med brei kjeft )
- Hei, Sjiraff. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser kvister og blader fra trærne, jeg.
- Åja.

Etter en stund treffer han på en sjimpanse:
(fortsatt med en diger kjeft)
- Hei, Sjimpanse. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser bananer, jeg.
- Åja.

Etter å ha ruslet litt videre, møter han en krokodille. Og han spør som før ():
- Hei, Krokodille. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser breikjeftfrosker, jeg.
(Breikjeftfroksken snurper munnen sammen så hardt han kan)
- Å, har du sett noen, da?

Froskt?
Frokst?
Froksk?

Ah, en frosk var det, ja. Da skjønte jeg den.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:45   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke hvor kjent vitsene om breikjeftfroskten er?
Ikke er det godt egnet for skriftlig framstilling heller, men jeg prøver meg likevel.

Breikjeftfroksten er ute og går en tur. Først møter han en sjiraff:
(og husk at han snakker med brei kjeft )
- Hei, Sjiraff. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser kvister og blader fra trærne, jeg.
- Åja.

Etter en stund treffer han på en sjimpanse:
(fortsatt med en diger kjeft)
- Hei, Sjimpanse. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser bananer, jeg.
- Åja.

Etter å ha ruslet litt videre, møter han en krokodille. Og han spør som før ():
- Hei, Krokodille. Hva spiser du, da?
- Jeg spiser breikjeftfrosker, jeg.
(Breikjeftfroksken snurper munnen sammen så hardt han kan)
- Å, har du sett noen, da?

Den her er egentlig veldig , veldig morsom, men er en av de vitsene som egner seg best muntlig og med de rette stemmene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:47   #29
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Da vil du elske Lystad og Mjøens "Bedre sent enn alvor" ( gikk på radio for leeenge siden, mannen har den på CD). "Hva betyr postei?" "et sted å være: nede hos meg, eller opp 'os'deg". (Apropos postei, liksom!) "Publikumstreffer?" "uheldig spydkaster".

Penicillin = ekstremt liten underbukse
Pensum = ganske mye penger
Vriompeis = vendbart ildsted

Gammel 04-07-08, 09:48   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Penicillin = ekstremt liten underbukse
Pensum = ganske mye penger
Vriompeis = vendbart ildsted

Det er bare så bra

Gammel 04-07-08, 10:16   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

-Leverpostei?
-Nei, han er død.

Morfar pleide alltid (ja, faktisk, hver gang vi var der) å fortelle denne:

"Hva er forskjellen på en elefant? Han kan verken sykle".

Gammel 04-07-08, 10:27   #32
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke så mange vitser, men dette er en som jeg synes er morsom da, mest fordi det er en av de to jeg kan. Er på engelsk fordi den ikke lar seg oversette til norsk.

Mrs Jones goes to the doctors
Doctor: "Well Mrs Jones, I'm afraid you've got syphilis, a disease primarily found amongst prostitutes"
Mrs Jones: "How dare you! I want a second opinion!"
Doctor:"OK, you're ugly as well!"

Gammel 04-07-08, 10:32   #33
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg kan ikke så mange vitser, men dette er en som jeg synes er morsom da, mest fordi det er en av de to jeg kan. Er på engelsk fordi den ikke lar seg oversette til norsk.

Mrs Jones goes to the doctors
Doctor: "Well Mrs Jones, I'm afraid you've got syphilis, a disease primarily found amongst prostitutes"
Mrs Jones: "How dare you! I want a second opinion!"
Doctor:"OK, you're ugly as well!"

Gammel 04-07-08, 10:38   #34
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes forresten denne er veldig søt:

An Italian, a Scotsman and a Chinese fellow are hired at a construction site.
The foreman points out a huge pile of sand and says to the Italian guy, 'You're in charge of sweeping.'
To the Scotsman he says, 'You're in charge of shoveling.'
And to the Chinese guy, 'You're in charge of supplies.'
He then says, 'Now, I have to leave for a little while. I expect you guys to make a dent in that there pile.'
So the foreman goes away for a couple hours and when he returns, the pile of sand is untouched.
He asks the Italian, 'Why didn't you sweep any of it?'
The Italian replies, 'I no hava no broom. You saida to the Chinese a fella that he a wasa in a charge of supplies, but he hasa disappeared and I no coulda finda him nowhere.'
Then the foreman turns to the Scotsman and says, 'And you, I thought I told you to shovel this pile.'
The Scotsman replies, 'Aye, ye did lad, boot ah couldnay get meself a shoovel! Ye left th' Chinese gadgie in chairge of supplies, boot ah couldnayfin' him either.'
The foreman is really angry now and storms off toward the pile of sand to look for the Chinese guy ...Just then, the Chinese guy leaps out from behind the pile of sand and yells...

'SUPPLIES!!'

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:39   #35
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

"Hva er forskjellen på en elefant? Han kan verken sykle".

Den er fin.

Hva med:

Tom hadde gule støvler. Men det gjorde ingenting, for onkelen hadde en rosa bil.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:43   #36
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes forresten denne er veldig søt:

An Italian, a Scotsman and a Chinese fellow are hired at a construction site.
The foreman points out a huge pile of sand and says to the Italian guy, 'You're in charge of sweeping.'
To the Scotsman he says, 'You're in charge of shoveling.'
And to the Chinese guy, 'You're in charge of supplies.'
He then says, 'Now, I have to leave for a little while. I expect you guys to make a dent in that there pile.'
So the foreman goes away for a couple hours and when he returns, the pile of sand is untouched.
He asks the Italian, 'Why didn't you sweep any of it?'
The Italian replies, 'I no hava no broom. You saida to the Chinese a fella that he a wasa in a charge of supplies, but he hasa disappeared and I no coulda finda him nowhere.'
Then the foreman turns to the Scotsman and says, 'And you, I thought I told you to shovel this pile.'
The Scotsman replies, 'Aye, ye did lad, boot ah couldnay get meself a shoovel! Ye left th' Chinese gadgie in chairge of supplies, boot ah couldnayfin' him either.'
The foreman is really angry now and storms off toward the pile of sand to look for the Chinese guy ...Just then, the Chinese guy leaps out from behind the pile of sand and yells...

'SUPPLIES!!'

:nå må jeg starte med husarbeidet snart:

Gammel 04-07-08, 10:44   #37
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Paddy the irishman stops at a construction site and asks the foreman for a job.
"Well, it depends. Can you boil a decent pot of tea?"
"Yes, of course. I'm Irish!"
"And can you operate a forklift?"
"Why? How big is the friggin' teapot then?"

Gammel 04-07-08, 10:47   #38
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

:nå må jeg starte med husarbeidet snart:

og svare på e-post

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 10:56   #39
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig mange fine her. Problemet mitt er at de fleste vitsene jeg kan er slike som froskevitsen, de egner seg best muntlig... ja og så er det ikke fritt for at de er bittelitt grove. :finnmarking:

Men, jeg forsøker meg på en som ikke er av de grove:
En fyr sørfra kom kjørende nordover. I Kautokeino kommer han forbi et gatekjøkken og bestemmer seg for å stoppe og kjøpe litt mat.
(Gatekjøkkendamen er fra Kautokeino og kvænsker selvsagt når hun snakker :åpplyser: )

Gatekjøkkendamen: Ja?
Søring: Ja, takk, jeg skulle gjerne fått en hamburger med chips.
Gatekjøkkendamen: Hambuschker? Vi har ikke!
Søring: Vel, ta tar jeg en løvstek med salat og chips.
Gatekjøkkendamen: Vi har ikke!
Søring: Eh, vel da tror jeg at jeg tar en pølse i brød da.
Gatekjøkkendamen: :sukker: Vi har ikke!
Søring: Men hva har dere da?
Gatekjøkkendamen: Vi har stængt!

Tar en til i samme farta og vi holder oss i Kautokeino (det er så trivelig der ). En fyr kommer kjørende inn på en bensinstasjon i Kautokeino. Han har vært å hentet seg en splitter ny bil og er rimelig stolt og fornøyd. En av de lokale som sitter utenfor stasjonen reiser seg og går rundt bilen for å ta den i øyesyn.
Eieren avbilen: Er ikke bilen min kul?
Lokal helt: Kul? Den der e jo ikke kul, den e jo krønn!

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 11:00   #40
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

og svare på e-post

Done

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:39.