Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva gjør du på tivoli?
Elsker alt som beveger seg fort/høyt (de skumle tingene) 47 30,32%
Kjører noe av det skumle, men ikke de verstingene 50 32,26%
Jeg strekker meg til radiobiler og tekopper o.l. 15 9,68%
Kjører stort sett bare barnekaruseller, og bare hvis jeg må 17 10,97%
Jeg står alltid og passer på vesker 33 21,29%
JEg drar aldri på tivoli 5 3,23%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-08, 16:14   #21
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Uff stakkars. Jeg liker tivoli men tar nok ikke de aller værste lenger nei.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 16:36   #22
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.476
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg er pysete og strekker meg til tekopper og biler, men vil helst bare stå å passe på veskene.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 16:47   #23
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.367
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg elsker berg- og dalbaner, men hater karuseller som går rundt og rundt. Jeg får tenke på at det er mye farligere å kjøre bil enn å ta berg- og dalbane. En vet aldri når noe kan skje uansett. Det er jo minimal sjanse for at noe skal gå galt i berg- og dalbane.

Jeg og elsker berg-og-dalbaner, men klarer ikke tekopper og lignende rundt-og-rundt...
Selv om dette var skremmende å lese, er jeg av de som mener at det er farligere å komme seg TIL fornøyelsesparkene (altså kjøre bil....)

(svarer igrunnen det samme når folk lurer på om jeg synes det er skummelt at mannen min er på en gasstanker...)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 23:18   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.568
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg var en supertøffing før. Elsket alt som gikk fort og øyt og rundt og alt.

Nå takler jeg ikke slike som snurrer rundt. Fort og høyt er fremdeles gøy. Men jeg er likevel litt reddere enn før.
Berg og dal-bane er morsomt av alt. Ekkel lesing.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 23:19   #25
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Kjører noe av det skumle, men ikke de verstingene.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-08, 23:23   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.163
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg var tøffere i trynet før. Jeg er fortsatt tøff, men har innsett mine begrensninger og tar ikke versting-karusellene lengre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 05:38   #27
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.762
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg blir superkvalm av det meste, og er skikkelig pyse i høyden, så det er ikke så mye jeg tar nei.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 09:30   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg tar det meste.
Men har faktisk stoppet å ta Spaceshot i Tusenfryd.
Men det var nesten verre å stå å bakken og se mellomste sønnen min ta den.
Han er som meg elsker alt av karuseller.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 12:54   #29
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg var tøffing før, men det å ha fått barn har gjort meg pysete. Nå tar jeg noe - men det er masse jeg ikke tar.

Der er jeg også. Før jeg fikk barn var det kjekkere, dess skumlere det var. Nå kan jeg kjøre det meste, men liker det egentlig ikke.
Mannen liker karuseller enda mindre enn det jeg gjør, så her er det jeg som må oppi sammen med ungene, hvis vi er i fornøyelsesparker. Mannen er vogn og veskepasseren i familien. Tømmerrenna o.l. tar han sammen med ungene da.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 13:35   #30
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Står som regel og passer små, eller vesker etc.

De få gangene vi er på tivoli, da...

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:02   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.480
Blogginnlegg: 1266
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg er ikke et berg- og dalbanemenneske.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:06   #32
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg kjører alt jeg. Er ganske redd, og skikkelig hyper etterpå når det gikk bra.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 16:08   #33
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Før elsket jeg alle store og skumle karuseller som gikk fort, og berg-og dalbane var toppen av lykke. Men nå blir jeg fort kvalm, skjønner ikke helt hvorfor.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 20:19   #34
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg kan kjøre de karusellene som ikke flipper meg opp-ned ... og bare hvis jeg må.
Tømmerrenna og trebanen/Lisebergbanen er mer enn nok for meg.

Som regel så passer jeg bare på vogn og vesker jeg.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 20:37   #35
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Før elsket jeg alle store og skumle karuseller som gikk fort, og berg-og dalbane var toppen av lykke. Men nå blir jeg fort kvalm, skjønner ikke helt hvorfor.

Jeg også.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:11   #36
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.238
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Det kunne ikke falle meg inn å ta berg og dalbane eller annet som er høyt, fort og ubehagelig. Jeg likte det ikke som barn, og liker det ikke nå. Kan strekke meg til tømmerrenna i Dyreparken (såvidt).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:12   #37
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Fysj, så skummelt.. og stakkars de som falt ut. Helt forferdelig.

Jeg elsker berg-og-dalbaner, men kan ikke fordra looper og greier hvor man slynges hit og dit. Ting som går fort rundt er blitt helt uaktuelt etter at jeg ble voksen, jeg blir kvalm bare jeg ser på dem...

Min favoritt er Rutschebanen i Tivoli, den er jo bare søt og god. Kjørte den 10 ganger sist uke Men den kunne godt hatt enda litt brattere bakker, synes jeg.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:23   #38
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Falt ut av berg og dalbane (poll om tivolivaner)

Jeg hater alt som går fort, bråker eller ruller.
Kan til nød være med 3åringen på barnekarusellen, ellers passer jeg vogner og vesker med glede.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:29   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.673
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Veske-passer-rollen hørtes veldig kjent ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:50   #40
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Falt ut av berg-og-dal-bane (poll om tivolivaner)

Jeg tar alt.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no