Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg har kjøpt meg kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 22:07   #21
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Jeg har kjøpt meg kjole!

OI! Den var bare fantastisk lekker!
Sånn en kunne jeg også tenkt meg å kunne gå i..men da må nok 20 kilo bort

Du blir sikkert dødslekker! Sølv høres fint ut

Gammel 06-07-08, 22:09   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vill og gal og hadde gått for gull.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:08   #23
Timmi
Aktiv

Timmi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Timmi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Ingen som vet hvor jeg får tak i kjoletape altså?

Mener jeg har sett de har på Lindex i undertøysavdelingen

02 og 06
Timmi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:35   #24
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjoletape har de på Oasis. Syntes du skal ha veske og sko i krem.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:49   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror forresten delvis oppsatt hår er finest. Krøll det med glattetangen og sett det opp rundt ansiktet og la det henge bak.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:50   #26
Left
Passiv

Standard

Noe sånt kanskje? :

Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:51   #27
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror forresten delvis oppsatt hår er finest. Krøll det med glattetangen og sett det opp rundt ansiktet og la det henge bak.

That is exactly my plan.

Tenkte å kjøpe sånn liten selskapsveske på Acessorize, i krem med kanskje noe perler og bling på.. Utfordringen er sko......

Gammel 07-07-08, 11:52   #28
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Noe sånt kanskje? :

Ja. Det er masse sånt her, problemet er bare at de er FRA 10 cm hel og oppover... Men jeg skal nok klare å finne noe! Tenker litt sånn 20-talls glam på hele greia..

Gammel 07-07-08, 12:22   #29
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lekker kjole!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 12:34   #30
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Eller kjør på med mer farger:

Og skoene som Maximilia har til salgs her:

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 15:43   #31
Left
Passiv

Standard

Hørtes helt lekkert ut Salt GLAM --> me like

Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 17:01   #32
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hørtes helt lekkert ut Salt GLAM --> me like

Me too!

Gammel 07-07-08, 17:10   #33
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

For en kjole! Den var skikkelig fin.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 18:42   #34
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig kjole

Gammel 09-07-08, 12:44   #35
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

GLAM --> me like

And GLAM it is! Har kjøpt meg veske, armbånd, øredobber og hårpynt. Halsen holder jeg åpen.

Nice?!

(Dårlige mobilbilder, men...)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0080.jpg (196,4 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg IMG_0079.jpg (195,1 KB, 22 visninger)
Gammel 09-07-08, 20:21   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nice.
Fått tak i sko eller?

Gammel 10-07-08, 08:05   #37
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Nice.
Fått tak i sko eller?

Næh, ikke enda.. Men har noen i bakhånd, sånn i tilfelle.. Skal ut og kikke mer i dag!

Gammel 10-07-08, 08:18   #38
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, den kjolen var den fineste jeg har sett på lenge. *ønsker seg en festlig anledning*

Sølv - helt klart. Stilig stash du har kjøpt allerede også.

Gammel 11-07-08, 14:06   #39
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Kjøpte meg en til jeg... Skal jo tross alt i 3 bryllup i sommer! Og det er jo salg!

Og ja, skoene til den andre kjolen ble disse:

Ikke 100% optimale, men de var billige, kan brukes ved andre anledninger, også er de sikkert praktiske hvis jeg skal ordne kjolen til bruden og sånn.. :vaklevoren: Dessuten er kjolen så lang at den sikkert nesten dekker dem..

Gammel 11-07-08, 14:27   #40
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Så nydelige kjoler!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Takk takk!

Ingen som vet hvor jeg får tak i kjoletape altså?

På brudesalonger.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.