Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du som pynt på spisebordet ditt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 09:27   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?

Sånn bortsett fra en haug med rot som materialiserer seg ut av intet med jevne mellomrom, mener du?

Vi har et ganske langt spisebord, det egner seg fint til en løper av noe slag. Akkuart nå kan jeg såvidt se at det er en grønn løper under alt rotet. Ellers har jeg diverse lave telysestaker i tungt glass og en krukke med kaktus i for øyeblikket.

Gammel 08-07-08, 09:38   #22
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et gammelt og slitt spisebord og har alltid duk på. Vanligvis en hvit voksduk med store røde blomster og så noe annet hvis vi har gjester.

Pynter egentlig bare med lys eller selvplukkede lave blomster, avhengig av årstid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 09:50   #23
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nice!

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vi har noen dekorative hauger. Hvor de er kjøpt? Jeg vet ikke helt, de bare kommer helt av seg selv. Eller, det er ikke sant, vi lager dem selv, sånn er det. :do it yourself:

Slike hauger lager vi også. :handy:

Men når haugene av og til forsvinner, plasserer jeg friske blomster i en vase eller en orkidé på bordet.

Gammel 08-07-08, 09:54   #24
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et fat med frukt, to lysestaker med lys og en serviettholder med servietter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:05   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Laptop, regningsbunke, reklameblader og Canon 400D.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:08   #26
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat nå har jeg en turkis løper, turkis servietter og turkis telys.

Løperen er vel kjøpt på Kid eller Nille, telysene på Nille, serviettholderen på Ikea og "lysestaken" har eldste vunnet på basar.

Sist redigert av Senna : 08-07-08 kl 10:24.
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:11   #27
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Pynt?
Pc'er, kaffekopp, post, regninger, kamera, en taperull, et par (rene) sokker, et par kulepenner ...

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:14   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå ligger det antageligvis en tom polpose, noen aviser og mest sannsynlig et kattekrek som benytter sjansen når jeg ikke er hjemme.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:17   #29
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ingenting!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:18   #30
Left
Passiv

Standard

Hjemme i huset har vi spisebord fra 1940 eller noe sånt, og har en orkide` og en lysestake i glass med kubbelys i.
Her på hybel har jeg alltid voksduk på, beige sådan, og et litt usymmetrisk fruktfat. Vi leier møblert, og bordet er mildt sagt stygt!

Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:24   #31
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har alltid hvit duk på bordet, noen ganger løper i tillegg.

Nå står det tre lysestaker der (ulik høyde) med hvite lys. Salt og pepperbøsser i gammel stil, med matchende serviettholder til. Uten servietter i for øyeblikket. Pleier egentlig å ha blomster der, men ikke nå. Men jeg har en syltetøyglass med fargestifter i stående der istedenfor, like fargerikt det.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:32   #32
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I spisestuen likt det Salt viser.

På kjøkkenet har jeg et stort fat med flere kubbelys i forskjellige farger og forskjellige størrelser, samt noen telys-skåler i perlemorlakkering fra Bolia som jeg falt litt for - fine farger og billige.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:37   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har et eikebord, og jeg pleier ikke akkurat å pynte så mye. Jeg liker godt å ha en bukett med blomster der, men har det ikke alltid. Ellers har jeg som regel enten to lysestaker eller fem små telysholdere.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 10:45   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Orkidé er lixom greia, skjønner jeg, ja, og rot!

Gammel 08-07-08, 12:34   #35
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Orkidé er lixom greia, skjønner jeg, ja, og rot!

He,he - ja orkidé&rot oppsummerer mitt spisebord ganske godt!

Gammel 08-07-08, 13:23   #36
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Orkidéene mine står ikke på spisebordet, men jeg kan bidra med desto mer rot.

Aviser, teknisk ukeblad, regninger og andre papirer pent stablet i en to-tre hauger, en grønn pal-radio, en kaffemaskin, laptopen, en Alto-vase med halvvissne blomster, et orange Alessi fruktfat med diverse frukt (som ikke er fargekoordinert, den er der for å spises), og underst ligger det en løper i rødt eller brunt fra Gudrun Sjødén. Maksimalistisk får man vel kalle det.

Gammel 08-07-08, 13:50   #37
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bare fjernet hele spisebordet

Vel, vi har vel noe som kvalifiserer, siden vi har åpen løsning og bordet kan slås ut til langbord.
Der har vi en tom vase, serviettholder og to te lys. :enkel:

Gammel 08-07-08, 14:05   #38
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Jeg kjenner jeg blir oppriktig glad når jeg leser om andre som også ofte har rot på spisebordet. Selv om jeg med fornuften vet at det finnes flere sjusker enn meg i verden, lider jeg likevel under vrangforestillingen om at jeg er den eneste ( ) og at alle andre har strømlinjeformede, ryddige hus som er en estetisk glede til enhver tid.

Gammel 08-07-08, 14:20   #39
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig ofte har vi rent, brettet tøy som venter på å bli lagt i skuffer og skap, men når det skal være hyggelig har vi duk og friske blomster.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 14:25   #40
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Friske blomster eller levende lys. Alltid 1 eller 3 ting. Ikke to. :systemfreak:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.