|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Sånn bortsett fra en haug med rot som materialiserer seg ut av intet med jevne mellomrom, mener du?
|
|
|
#22 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg har et gammelt og slitt spisebord og har alltid duk på. Vanligvis en hvit voksduk med store røde blomster og så noe annet hvis vi har gjester. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?
Slike hauger lager vi også.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Vi har et fat med frukt, to lysestaker med lys og en serviettholder med servietter.
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Laptop, regningsbunke, reklameblader og Canon 400D.
|
|
|
#26 |
|
Javel
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Akkurat nå har jeg en turkis løper, turkis servietter og turkis telys.
Sist redigert av Senna : 08-07-08 kl 10:24. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Pynt? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Ingenting! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Hjemme i huset har vi spisebord fra 1940 eller noe sånt, og har en orkide` og en lysestake i glass med kubbelys i. |
|
|
|
#31 |
|
Einsam
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Har alltid hvit duk på bordet, noen ganger løper i tillegg. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?I spisestuen likt det Salt viser.
|
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Vi har et eikebord, og jeg pleier ikke akkurat å pynte så mye. Jeg liker godt å ha en bukett med blomster der, men har det ikke alltid. Ellers har jeg som regel enten to lysestaker eller fem små telysholdere. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?
He,he - ja orkidé&rot oppsummerer mitt spisebord ganske godt!
|
|
|
#36 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Orkidéene mine står ikke på spisebordet, men jeg kan bidra med desto mer rot.
|
|
|
#37 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg har bare fjernet hele spisebordet
|
|
|
#38 |
|
By the Sea
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Jeg kjenner jeg blir oppriktig glad når jeg leser om andre som også ofte har rot på spisebordet. Selv om jeg med fornuften vet at det finnes flere sjusker enn meg i verden, lider jeg likevel under vrangforestillingen om at jeg er den eneste (
|
|
|
#39 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Veldig ofte har vi rent, brettet tøy som venter på å bli lagt i skuffer og skap, men når det skal være hyggelig har vi duk og friske blomster.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?Friske blomster eller levende lys. Alltid 1 eller 3 ting. Ikke to. :systemfreak: |
|
|
|
![]() |
|
|