|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Jeg synes faktisk det er hakket mer harry å bare velge en ferieform, og aldri prøve noe nytt. Campingferie er virkelig ferie på ungenes premisser, samme med sydenturer. Storbyferie sammen med mannen min eller ei venninne er utmerket.
|
|
|
#2 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?
Det viktigst er at folk gjør det som passer dem best. Om de ter camping, syden eller storby. For noen er det gøy å dra nye steder hver gang, men for andre kan det oppleves som bare stress. Og det blir jo ikke mye til ferie.
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?For meg betyr uttrykket "harry" noe som er smakløst og lettere vulgært, så hvorvidt camping er harry eller ikke er helt avhengig av den enkelte camperen. Det kan være like harry å dra til Hemsedal for å stå på ski etter min mening dersom intensjonen er mer å bli sett eller være kongen (ev. dronninga) på after skien enn å være ute og stå på ski, som å dra til Larkollen eller Florida for å feriere med familien.
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 09-07-08 kl 23:44. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin Off - Er campingfolka harry?Det kan være det.
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Tror neppe alle folk som jeg klassifiserer som "harry" liker å campe...
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Klart camping kan være harry. Jeg har ingen problemer med harrybegrepet. Jeg er gjerne harry innimellom. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Forøvrig er det omtrent like harry å være livredd for å være mainstream, i frykt for å bli sammenlignet med den gemene hop som pusler i grilldressene sine der nede på bakkenivå. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Tja, vet ikke helt jeg. Noen campere er definitivt Harry, men Harry folk finner man etter min mening over alt (også på luksushotell i en eller annen storby).
|
|
|
#17 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Vi skal på camping med ungene hit http://www.reservatet.nu/camping.htm |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?
Da må vi være skikkelig HARRY |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Har ikke pris også noe å si for hvor folk velger å feriere? Jeg regner med at camping og sydenturer er langt billigere enn de fleste andre alternativer. Defor tenker jeg ikke automatisk at folk er harry fordi de velger disse ferieformene, jeg tenker heller at de er litt økonomiske. Det synes jeg er positivt. Selvsagt finnes det vel en eller annen urharry campingentusiast, men langt de fleste velger vel dette alternativet fordi de har lyst på ferie uten å ruinere seg helt. Eller?
|
|
|
#20 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Spinoff - Er campingfolka harry?Jeg synes kanskje at noen av dem som camper på samme sted i årevis og konkurrerer om å ha det beste campingvognstereoanlegget for å spille dansebandmusikk er ørlite harry. Men likevel er det ikke mye galt med det.
|
![]() |
|
|