Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bilstolen brakk (Acta DuoLogic)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 15:04   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilstolen brakk (Acta DuoLogic)

Nå har jeg fått telefon fra forhandler, og de hadde snakket med importøren. Han hadde sagt at "med en slik skade må stolen ha blitt utsatt for støt, eller så må hun ha lent seg mot den". Visst pokker har jeg lent meg mot stolen. Er det mulig å feste en rabiat 1,5-åring i en barnestol uten å lene seg mot den!?

Importøren mente altså at det egentlig var en bruksskade som ikke skulle dekkes av garantien, men siden han "hadde et isoporskall på lager", skulle vi likevel få reparert den som en reklamasjonssak. (De kunne bare ha prøvd seg med å påstå noe annet.)

Hun i butikken videresendte til slutt en oppfordring fra importøren om å være forsiktig med setet, siden det ikke tålte allverdens påkjenning og tøff bruk. Ja, for det er saklig å si om et bilsete! Det er greit nok at det bare skal tåle kollisjon eller hardtrøkk én gang, men i mellomtiden skal det helst tåle daglig bruk av et barn, som slett ikke alltid er føyelig og snilt når det skal plasseres i stolen.

Jeg er ikke imponert!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:59   #2
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bilstolen brakk (Acta DuoLogic)

Hadde keg fått en slik tilbakemelding hadde jeg blitt mildt sagt forbannet. :koke:

Men da kan man altså konkludere med at Acta Graco stoler ikke tåler daglig bruk, og det heller ikke vil bli dekket på garantien.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.