|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg ville heller ikka ha etterlatt hunder i bilen i en halvtime engang.
|
|
|
#22 |
|
Textrovert
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)
|
|
|
#23 |
|
Ustabil
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Angående det å glemme barna sine - det har jeg gjort også. En gang glemte jeg ene ungen igjen i bilen, riktignok tok det ikke mer enn kanskje 10 minutter før jeg kom på at jeg hadde glemt han. Og en annen gang var vi på vei til å dra av gårde, kom ut i bilen og lurte, helsike, har ikke vi TO unger? Da satt lillesøster klar i bilstolen i yttergangen, og vi begge trodde at den andre tok henne. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tilpasser tittel
|
Helhjerta enig. Jeg vet hvor lett det er å skulle gjøre noe slik selv, ( ikke nødvendigvis glemme igjen i bilen og så alvorlig) derfor tør jeg ikke å stemple de som monstre.
|
|
|
#26 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Helt forferdelig! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ustabil
|
Nå kom jeg på at jeg også har holdt på å glemme å hente i barnehagen, nettopp som følge av rutine-brudd. Kom på det bare få minutter før barnehagen stengte, å shit, lillesøster!!! Hive seg i bilen, storme inn av døra... |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Leser
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Forferdelig historie. Når det er sagt må jeg jo si at hvis man leter verden rundt finner man jo utrolig mange vanvittige ting folk gjør med barna sine. Jeg liker ikke trenden med at avisene leter worldwide for å dra frem slik tragedier.
|
|
|
#29 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Fru Svigerkanin glemte igjen Herr Kanin ved frysedisken på supern en gang. Hun kom på det i bilen på vei hjem. Men det gikk da heldigvis bra, det verste som kunne ha skjedd da, var at noen kidnappet ham, men heldigvis er jo de fleste mennesker velmenende, i alle fall på supermarkeder.
|
|
|
#30 |
|
Ustabil
|
He, he! DET har jeg også gjort et par ganger! Like festlig hver gang. Kjører av gårde i sine egne tanker... og plutselig stemmen fra baksetet. Oisann! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg kjenner at jeg virkelig håper disse foreldrene har selvinnsikt nok til å drite i å lage flere barn. Det er rett og slett utilgivelig å glemme ungen sin i TRE timer. 5-10 minutter, det kan jeg muligens forstå (selv om det aldri har hendt meg, og jeg har tre å holde styr på). |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg blir målløs. Er det mulig. Noen minutter er forsvarbart, men ikke tre timer.
|
|
|
#34 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg blir også kvalm. Dette er virkelig frykterlig.... tragisk. Stakkars barn. Den dødskampen barnet har kjempet går i revy i mitt hode.
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Grusom sak |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Stakkars unge.
|
|
|
|
#37 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Stakkars unge som fikk en slik grusom død. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Stakkars stakkars lille barnet.
|
|
|
#39 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Jeg blir helt matt.
|
|
|
#40 |
|
nygift
|
Sv: Toåring døde i forlatt bil (VG)Det er helt sykt, fatter ikke at det er mulig.
|
|
![]() |
|
|