|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kule ting til badet?Rekker du å male innredning helt hvit og bytte til helt enkle (hvite?) knotter? Det er enklere å male hele enn bare de blå feltene, og da får du dekket hårfargeflekkene også.
![]() |
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Jeg ville også bare fått bort mest mulig løst, og helst malt det blå hvitt. Enkle nye håndklær, gjerne hvite, og en fin såpedispenser. Jeg ville ikke hatt planter. De hvite flisene ser jo kurante ut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kule ting til badet?
Nøyaktig det samme hadde jeg tenkt til å si. Innredningen er ganske voldsom, og påklæsjing med dill og dall vil bare gjøre badet mindre.
![]() |
#26 |
Leser
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Må bare legge til at jeg synes badet deres ser helt greit ut. Jeg titter i alle fall ikke på innredning når jeg er på visngtng, greit at baderomsinnredning er dyrt, men det kan ikke sammenlignes med manglende membran og grelle fliser. Som kjøper hadde jeg ikke tatt innredningen så tungt.
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
Naboen her tapetserte også på den måten. Og tok selvsagt med doen i samme slengen. Doen. Tapet. :loco: Alt gikk i ett.
M^3 sier det.
![]() |
#28 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat det jeg holdt på å skrive!
![]() |
#29 |
Originala
|
![]() Sv: Kule ting til badet?Takk for tips, dere. Hylla skal som sagt ut. Jeg tror ikke jeg vil gå for mer blått der inne, for jeg er redd det vil framheve det blå ytterligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|