Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en/flere uvaner?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-08, 23:19   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en/flere uvaner?

Jeg er en fotrister.

Ellers hender det at jeg "flekker" alle tennene når jeg konsentrerer meg/jobber hardt/tenker på noe spesielt. Ser kjempelur ut der jeg gliser med alle tennene på utstilling

Jeg jobber iherdig med å la være å pille, og klemmer nå kun på kviser som er hvite, og kun når jeg har nyvaskede hender og med papir mellom. Jeg prøver også å bli flinkere på å la øyenbrynhårene vokse ut langt nok før jeg prøver å ta de med pinsetten. Ender ofte med sår pga at jeg er litt ivrig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 23:21   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Jeg biter på løs hud. Både på leppene og på neglbåndet.

Ja det gjør jeg og. *gremmelse*

Gammel 22-07-08, 23:55   #23
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt sikkert.
Mange!

Gammel 22-07-08, 23:58   #24
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Biter negler (periodevis), piller på skorper (kan vedlikeholde et myggstikk i evigheter), piller på mannens kviser, biter på neglbånd/løse skinnfiller, piller på tånegler så de ender opp som inngrodde vrak...kunne sikkert fortsatt mye lenger.

Men dette gjøres stort sett ikke så altfor offentlig da, heldigvis.

Gammel 23-07-08, 00:02   #25
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

-Går igjennom alle tennene med tungen
-Biter av løs hud rundt neglene
-Tygger tyggegummi høyt og blåser bobler
-Roter rundt i hodebunnen for å se om jeg finner noe

Æsj, for noen uvaner jeg hadde

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:08   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, det er sant. Jeg klarer aldri sitte helt stille, og leker alltid med korker, mobiler, lightere, kulepenner, you name it. Man kan visst bli gal av all dælkinga mi. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:15   #27
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åja, det er sant. Jeg klarer aldri sitte helt stille, og leker alltid med korker, mobiler, lightere, kulepenner, you name it. Man kan visst bli gal av all dælkinga mi. Har jeg hørt.

Åh jeg har en sånn i nær familie. Det ser så utrolig slitsomt ut.

Gammel 23-07-08, 00:47   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1274
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh jeg har en sånn i nær familie. Det ser så utrolig slitsomt ut.

Neida, ikke for meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 00:48   #29
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Det er da godt at du ikke plages av det!

Gammel 23-07-08, 08:38   #30
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må sitte meg beina oppunder meg. Som regel bytter jeg på å sitte på føttene når jeg sitter vanlig opp og ned på en stol. Akkurat nå sitter jeg på venstre fot, kommer til å bytte når den ikke lenger kan føles. Det er bare mer behagelig å sitte slik.

Hvis jeg vet at jeg har noe i tennene, så må jeg borti med tungen jeg også.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 12:27   #31
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en piller.. Piller på alt jeg kommer over, både på meg selv og ungene.
Biter på hard/løs hud rundt neglene. Får noia om jeg kjenner noe mellom tennene, og MÅ bare ha det ut. Har jeg ikke tannstikker bruker jeg neglene :shock:
Roter uhorvelig mye rundt meg Det er dette som er mest irriterendes for gubben. "Tar det i morgen" er standar svar når han kommenterer det..

Sikkert mye mer og..

Gammel 23-07-08, 15:36   #32
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg piller meg i fjeset, og kviser varer 10 ganger lenger enn nødvendig.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 15:40   #33
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det sies at jeg snorker.

Dere som biter negler og på fingrene - jeg håper dere ikke gjør det offentlig? Jeg får spytendenser av å se på sånt.

Gammel 23-07-08, 16:36   #34
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rister/dunker med beina. Visstnok ofte.

Også har jeg også en viss evne til å irritere meg over ting som ikke er verdt å irritere seg over, iflg mannen.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 22:45   #35
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Jeg er også en peller. Spesilet moro er det å pelle på sår som kommer av kviser eller stikk i hodebunnen. Er det ingen av dere pellere som peller dere i nesa? Det gjør jeg. :ærlig:

Gammel 24-07-08, 22:53   #36
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Jeg er også en peller. Spesilet moro er det å pelle på sår som kommer av kviser eller stikk i hodebunnen. Er det ingen av dere pellere som peller dere i nesa? Det gjør jeg. :ærlig:

Jeg river ut nesehår.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-08, 23:04   #37
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Joda Men, bare når ingen ser meg

Gammel 24-07-08, 23:08   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange uvaner, men flere av dem er så pinlige at jeg ikke tør å skrive dem her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.