Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nye hyller på stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 13:48   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye hyller på stua

Veldig bra og kreative løsninger, og det ser ryddig ut.

Gammel 15-12-06, 12:28   #22
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så fint det ble. Trikset med IKKE å samle alskens rart forrand bøkene er å ha bøkene kant i kant med hyllekanten. (ehh...ja..noe sånt.)

Med på det første bildet ditt...er det Corbusier liggestoler du har der?? *sikle sikle*

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 14:16   #23
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Med på det første bildet ditt...er det Corbusier liggestoler du har der?? *sikle sikle*

Ja

Ellers så har du rett angående det å legge bøkene helt ut, men da er det heller ingen vits i å ha 40 cm dype hyller, er ikke mange bøker man trenger så dype hyller til, og de bygger veldig ut i rommet. Så derfor var det mye bedre å bytte fra Bonde til Billy.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 14:51   #24
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billy hyllene er helt glitrende til bøker. Og vi har bøkene helt i kanten. Men jaggu blir det støv bak de forde. *har akkurat vasket alle hyller og støvsugd alle bøker.*

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 15:05   #25
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Grøss, kjenner at det spenner seg litt for meg nå.

Var på IKEA i helga for å kjøpe 4x billy 80x202cm i eik. Men det var de tom for, skulle få i løpet av uka.

For å si det sånn så er det tre timers kjøring til IKEA, og vi hadde finorganisert det sånn at jeg skulle få barnevakt under handletur og good plass i bilen på vei hjem.

Endte med bjørk, har mye annet i bjørk - men eik ser liksom litt mer ...sofistikert (?) ut, litt voksnere. Bøk ble vurdert i ca 5 minutter helt til jeg fant ut at det så for kontoraktig ut. Den er så lite levende i mønsteret.

Så nå lever vi gode dager med bjørk som også er fint, og jeg lager gode forklaringer for meg selv for at det er myye penere enn eik. Er ikke helt overbevist enda, men alternativet hadde vært bokyller om kanskje et halvt år eller noe. Sånn er det å bo på landet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 15:41   #26
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Var på IKEA i helga for å kjøpe 4x billy 80x202cm i eik. Men det var de tom for, skulle få i løpet av uka.

For å si det sånn så er det tre timers kjøring til IKEA, og vi hadde finorganisert det sånn at jeg skulle få barnevakt under handletur og good plass i bilen på vei hjem.

Endte med bjørk, har mye annet i bjørk - men eik ser liksom litt mer ...sofistikert (?) ut, litt voksnere. Bøk ble vurdert i ca 5 minutter helt til jeg fant ut at det så for kontoraktig ut. Den er så lite levende i mønsteret.

Så nå lever vi gode dager med bjørk som også er fint, og jeg lager gode forklaringer for meg selv for at det er myye penere enn eik. Er ikke helt overbevist enda, men alternativet hadde vært bokyller om kanskje et halvt år eller noe. Sånn er det å bo på landet.

Så kjipt! Det er utrolig irriterende å gjøre bomturer til Ikea, men det går nå ennå an når man har en halvtimes kjøretur.

Jeg er enig i at bøk er for kontoraktig, men bjørk er mye finere hjemme. Vi har to eikehyller oppe i gangen, og de er jo helt greie de. Jeg synes bjørk er veldig pent, vi har kjøkkenbord i heltre bjørk, og jeg synes det er veldig pent. Gulner ikke sånn som furu gjør heller, og er ikke så mye furer i. Håper dere blir fornøyd!

Gammel 15-12-06, 16:31   #27
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Et tips: Man kan sjekke lagerbeholdningen til de fleste produkter fra IKEA på nettsiden. Da slipper man å dra bomtur.
www.ikea.no

Gammel 15-12-06, 16:35   #28
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Et tips: Man kan sjekke lagerbeholdningen til de fleste produkter fra IKEA på nettsiden. Da slipper man å dra bomtur.
www.ikea.no

Det hjelper dessverre ikke alltid. Jeg hadde selv tre bomturer til Ikea før hyllene var inne. De tre første gangene skulle de være inne, men var det ikke mens den siste gangen så skulle de egentlig ikke hatt dem, men så hadde de plutselig fått dem inn. Jeg snakket selv med dem oppe i avdelingen og de sa at man bare måtte ta sjansen og komme og se om de var inne. Evt. høre med dem når de venter ting inn.

Gammel 15-12-06, 16:37   #29
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Det hjelper dessverre ikke alltid. Jeg hadde selv tre bomturer til Ikea før hyllene var inne. De tre første gangene skulle de være inne, men var det ikke mens den siste gangen så skulle de egentlig ikke hatt dem, men så hadde de plutselig fått dem inn. Jeg snakket selv med dem oppe i avdelingen og de sa at man bare måtte ta sjansen og komme og se om de var inne. Evt. høre med dem når de venter ting inn.

Oops! Ja, det er jo ikke noe særlig nei! Jeg trodde den funket jeg, men da er det vel egentlig ikke noen vits at de har den "servicen" heller.

Gammel 18-12-06, 17:43   #30
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Så fint det ble. Vi har også billy i stua

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.