|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fjott
|
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!Er overbevist, og skal prøve
![]() |
#22 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!Jeg spiste lavkarbo en stakket stund, og var god og mett mellom måltidene. En veldig jevn metthetsfølelse, vanskelig å forklare, men jeg ble ikke sugen på noe søtt som jeg ofte blir ellers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fjott
|
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!Kan jeg spørre om hvilken teori dere anbefaler for en lavkarbojomfru?
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!Energien blir helt fantastisk på lavkarbo, man føler seg som en femåring igjen. Men det kommer an på hvor karbogrensen til hver enkelt er. Jeg bør ikke overskride 50-60 gram eeegentlig (maks grense er rundt 70, jeg veier ikke maten, har det innebygd etter så mange år) mens mannens er på rundt 30 tror jeg? Han ligger i hvertfall lavere enn meg. Man bruker kanskje noen uker/måneder på å finne sin grense, men etterhvert kjenner man det på kroppen. Noen trives best i ketose, mens andre ikke gjør det og må litt høyere opp på karbostigen.
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!
Tja, mange har jo hevet seg på ketolysekuren, det virker som om det er det som er i skuddet nå. En slags norsk variant av Atkins. Er en kjempekoselig lege som står bak den, jeg fikk signert bok og kosttilskudd i posten av ham for et par år siden, bare fordi han hadde lyst å sende det til meg.
![]() |
#26 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Spis ostetallerkenen på Gladmat-festivalen!Her står forresten litt om Skaldeman:
![]() |
|
|