|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Kung Fu PandaStoresøster var med to søskenbarn på kino. Søskenbarnet på 12 passet de to 5-åringene, og det hadde gått kjempebra.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kung Fu PandaVi har sett på den i dag. Gutta er 5.5 år og 2.5 år. Eldstemann synes den var skummel i et øyeblikk, minsten satt pal til det var 15 min igjen. Da drev han kung fu trening på stolene foran til filmen var slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kung Fu PandaSlåssingen er så "over the top" at jeg tror neppe den er skadelig for ungene å se på. Snuppa og jeg så den i dag, hun er akkurat fylt tre. Det var litt skummelt innimellom, men mest gøy. Ikke noen ønsker om å gå, bare litt fang og kos - så var alt bra.
![]() |
#4 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Kung Fu PandaSå dere den, Tjorven?
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kung Fu PandaHmmm, vi så den i helga, troskyldige etter å ha lest denne tråden forlenge siden. Vi måtte gå da den skumle figuren brøt seg ut. Slåssingen var bare tøft, men til og med jeg synes han i kjelleren var skummel. For Lærlingen ble det mer enn nok. Jeg noterer meg dermed at mange av dere har barn ned til 2,5 år som tåler mer enn meg filmmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kung Fu PandaVi så den for en tid tilbake, og det var en stor suksess. Poden ble ikke skremt, men han er ikke av det lettskremte slaget.
![]() |
|
|