Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kung Fu Panda

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 20:00   #1
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kung Fu Panda

Storesøster var med to søskenbarn på kino. Søskenbarnet på 12 passet de to 5-åringene, og det hadde gått kjempebra.
De var i ekstase da de kominn gjennom døra.

Jeg for min del er glad jeg slapp å se den.

Gammel 04-08-08, 19:58   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har sett på den i dag. Gutta er 5.5 år og 2.5 år. Eldstemann synes den var skummel i et øyeblikk, minsten satt pal til det var 15 min igjen. Da drev han kung fu trening på stolene foran til filmen var slutt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 20:01   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Slåssingen er så "over the top" at jeg tror neppe den er skadelig for ungene å se på. Snuppa og jeg så den i dag, hun er akkurat fylt tre. Det var litt skummelt innimellom, men mest gøy. Ikke noen ønsker om å gå, bare litt fang og kos - så var alt bra.

Gammel 12-08-08, 20:27   #4
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Så dere den, Tjorven?
Hvordan gikk det?

Poden (3,5) så den i går og storkoste seg. Den var visst ikke skummel i det hele tatt. Riktignok var filmen i lengste laget for en aktiv gutt med sukkersjokk, men alt i alt var det en god kinoopplevelse for både mor og barn.

Gammel 08-10-08, 20:38   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hmmm, vi så den i helga, troskyldige etter å ha lest denne tråden forlenge siden. Vi måtte gå da den skumle figuren brøt seg ut. Slåssingen var bare tøft, men til og med jeg synes han i kjelleren var skummel. For Lærlingen ble det mer enn nok. Jeg noterer meg dermed at mange av dere har barn ned til 2,5 år som tåler mer enn meg filmmessig.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 20:40   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi så den for en tid tilbake, og det var en stor suksess. Poden ble ikke skremt, men han er ikke av det lettskremte slaget.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.