|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Og nå bøtter det ned.
![]() |
#24 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Det må minst ha slått ned i blokkene rundt oss her, det har gått i ett. Nå roer det seg, og jeg kan legge meg.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!
I følge pent.no er det bare lettere overskya nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Ser ut til at det har kommet seg over oss også nå. Mye lys, men ikke like mye lyd. Utrolig spennende å sitte og se på at det kom nærmere og nærmere. Fascinert - og litt skremt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Nå er det på vei forbi oss, og jeg har sett ganske spektakulære lyn ut gjennom vinduet mitt. Både lynnedslag, og sky-til-sky-lyn! Litt skummelt, men begge barna har sovet gjennom det.
![]() |
#29 |
kamerat
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Et flott syn, og godt å få temperaturen ned noen grader. Men det er jo ikke helt lett å sove.
![]() |
#31 |
Sviiisj!!
|
Her er det 26 grader og fortsatt lyn og torden over oss!
![]() |
#32 |
Vaklende
|
Dobbel- |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Snikende tiger
|
Vi har filmet.
![]() |
#35 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Jeg klarte faktisk å sovne midt i all brakingen. Noen av lynene var ikke langt unna, en gang klarte jeg kun å telle til 1001 før det smalt. Stakkars mannen min, det er mulig han har noen blåmerker på armene i dag etter at "noen" klynget seg til ham i går kveld.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Her kom det et puslete skrall i sta, tror ikke det har vært noe i natt. Det har regnet litt på morgenen også. Jeg kjenner jeg er litt sur, for yr.no meldte knallvær frem til helga, og jeg har planlagt å bli ferdig med beisingen av verandaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Det kom et drønn nå ja.
Det er ofte slik, at skyene blåser innover. Pålandsvind, er det det det heter? Foreldrene mine har hytte i Skjebergkilen, og der er det ofte flott vær, mens det regner i Fredrikstad.
Var det ikke flott!?
![]() |
#39 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Det tordner og lyner jo!Det var jo helt storslagent! Facinerende og vakkert, jeg så så mye tøffe lyn! Herlig.
![]() |
#40 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Det tordner og lyner jo!Det var utrolig fascinerende! Vi så det komme inn bak Holmenkollåsen/Bogstad fra vannet, og bestemte oss for å dra inn med båten (no shit, Sherlock). Og vi var akkurat kommet inn døren da det braket løs. Et av lynene var akkurat over her, med smellet samtidig som lynet (jeg kvakk litt da, gitt. Fy søren, så høyt!).
![]() |
|
|