Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det tordner og lyner jo!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 23:37   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det tordner og lyner jo!

Og nå bøtter det ned.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:48   #22
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Heftige saker!! Skikkelig brak og vannvittige lyn ute nå. Poden sover seg derimot gjennom alt ser det ut til.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:52   #23
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her lyser hele veien vi bor i opp. Jeg liker det sånn middels, men det blir fint å få litt frisk luft igjen imorgen. Hvor var yr.no da de så dette komme, lurer jeg også på.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 23:54   #24
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det må minst ha slått ned i blokkene rundt oss her, det har gått i ett. Nå roer det seg, og jeg kan legge meg.

Gammel 29-07-08, 23:54   #25
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Her lyser hele veien vi bor i opp. Jeg liker det sånn middels, men det blir fint å få litt frisk luft igjen imorgen. Hvor var yr.no da de så dette komme, lurer jeg også på.

I følge pent.no er det bare lettere overskya nå.

Gammel 29-07-08, 23:55   #26
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Ser ut til at det har kommet seg over oss også nå. Mye lys, men ikke like mye lyd. Utrolig spennende å sitte og se på at det kom nærmere og nærmere. Fascinert - og litt skremt.

Gammel 29-07-08, 23:56   #27
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er det på vei forbi oss, og jeg har sett ganske spektakulære lyn ut gjennom vinduet mitt. Både lynnedslag, og sky-til-sky-lyn! Litt skummelt, men begge barna har sovet gjennom det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:02   #28
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Her har det begynt også, hører skrall i det fjerne.

Gammel 30-07-08, 00:07   #29
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et flott syn, og godt å få temperaturen ned noen grader. Men det er jo ikke helt lett å sove.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:13   #30
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Åh jeg vil også ha det kaldere. Vi er på 24 grader nå og ikke et skrall å høre. :smelter:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:27   #31
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Åh jeg vil også ha det kaldere. Vi er på 24 grader nå og ikke et skrall å høre. :smelter:

Her er det 26 grader og fortsatt lyn og torden over oss!

Jeg har nettopp vært vitne til tidenes lysshow over himmelen her. Lynet lager utrolige formasjoner. En gang så det ut som et Sauron-aktig øye!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:28   #32
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har nettopp vært vitne til tidenes lysshow over himmelen her. Lynet lager utrolige formasjoner. En gang så det ut som et Sauron-aktig øye!

Dobbel-

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 00:31   #33
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi har filmet.

Gammel 30-07-08, 07:15   #34
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Verdens lengste tordenvær! Lyn og drønn og smell i to timer!? Jeg er stuptrøtt.

Kan man høre når lynet slår ned et sted?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 07:51   #35
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarte faktisk å sovne midt i all brakingen. Noen av lynene var ikke langt unna, en gang klarte jeg kun å telle til 1001 før det smalt. Stakkars mannen min, det er mulig han har noen blåmerker på armene i dag etter at "noen" klynget seg til ham i går kveld. Og nå har vi ingen TV-signaler. Ja, ja, det er jo ingen krise, akkurat. Jeg skal jobbe og ungene skal i barnehage, så behovet for TV er ikke skrikende.

Fra vårt ståsted kunne det se ut som om mye av uværet var sentrert rundt marka og Maridalen.

Gammel 30-07-08, 08:16   #36
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Her kom det et puslete skrall i sta, tror ikke det har vært noe i natt. Det har regnet litt på morgenen også. Jeg kjenner jeg er litt sur, for yr.no meldte knallvær frem til helga, og jeg har planlagt å bli ferdig med beisingen av verandaen. Det kan se ut som det letter lit nå da, håper det.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:23   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Begynner det igjen nå!? :høre brumling:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:32   #38
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kom et drønn nå ja. Men fytti for en nydelig himmel i går! Jeg sto på svalgangen i en halvtime og bare stirret fascinert. Jeg bestemte meg for å legge meg akkurat når det var rett over her, så det ble ikke mye søvn når hele gården ristet i tordendrønn. Så jeg satte meg i vinduskarmen og tittet litt til. Det var kule bilder i Dagbladet i Aftenposten i dag.

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Mellomstemann som er på ferie i Oslo melder hjem annet hvert minutt om det fascinerende osloværet. her, drøyt fem mil lenger sør, er der fremdeles skyfri himmel.

Det er ofte slik, at skyene blåser innover. Pålandsvind, er det det det heter? Foreldrene mine har hytte i Skjebergkilen, og der er det ofte flott vær, mens det regner i Fredrikstad.

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Rare greier. Jeg sitter midt i origo, føles det som.

Var det ikke flott!?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:41   #39
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Det tordner og lyner jo!

Det var jo helt storslagent! Facinerende og vakkert, jeg så så mye tøffe lyn! Herlig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 08:45   #40
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var utrolig fascinerende! Vi så det komme inn bak Holmenkollåsen/Bogstad fra vannet, og bestemte oss for å dra inn med båten (no shit, Sherlock). Og vi var akkurat kommet inn døren da det braket løs. Et av lynene var akkurat over her, med smellet samtidig som lynet (jeg kvakk litt da, gitt. Fy søren, så høyt!).

Så rart. Det var kanskje årets deiligste kveld på sjøen, vi lå utenfor Langholmen der folk hadde campet i fleng. Stakkars folk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.