Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Drømmeleke

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 22:58   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drømmeleke

Om dukker ja: Jeg hadde skrikedukke med sånn liten plate i ryggen. Gråtelyd på ene siden og latter på den andre. I tillegg hadde jeg en plate hvor dukken sang plagsomme barnesanger. (likte det da, selvfølgelig)

Jeg hadde sminkehode - vi tok våre klær, fylte dem med håndduker etc og festet hodet til denne "kroppen" - så bar vi dukkene ( i real size) rundt omkring. Det var veldig gøy.

Gammel 31-07-08, 00:43   #22
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg var et utebarn og det jeg ønsket meg mest, og fikk, var en gul og sort BMX cross-sykkel.
.........
Jeg hadde en stor sekk med barbieleker også, men de ble bare tatt fram om det kom jenter på besøk som ikke ville leke med noe annet.

:guttejente:

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Også må det nevnes at jeg var veldig glad i bamser da jeg var liten. Sånn at jeg prata med dem, og laget en plan på hvilken bamse som skulle ligge i senga til hviken tid og sånn.

Nå ble jeg skrekkelig forvirret. Er du meg?

Gammel 31-07-08, 00:54   #23
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke så mye leker når jeg var lita. Det interesserte meg liksom ikke. Dukker feks, skydde jeg som pesten.

Men, jeg husker jeg hadde endel små hester. De holdt jeg på masse med. Og så hadde jeg en hjemmelaget "hund" som jeg drasset på overalt. Den var laget av en kløvd vedkubbe, og påsatt en liten trebit som hode i den ene enden. Så var det malt på ører, øyne og snute.

Det enkleste er ofte det beste.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.