|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå
5041 innlegg / 391 startede = 12,9. Blir ikke det riktig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråDet blir ikke nødvendigvis riktige tall om man kikker på andres profil (med mindre man er modde), fordi tråder som er startet i lukkede fora ikke kommer på trefflisten dersom man ikke selv har tilgang til disse.
![]() |
#24 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå19,7
![]() |
#26 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå
Ok. Det var et helt annet tall jeg regnet med, og etter å ha lest Skilpaddas innlegg skjønner jeg jo hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråJeg fant ikke hvor antall tråder startet står, men når jeg så på trådstartene mine var det bare fem. Og jeg har 488 innlegg, så det skulle bli i underkant av hundre innlegg pr tråd. Man kan trygt si at jeg ikke på noen måte leder :hulk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråCa 11 her. Jeg leder.
![]() |
#30 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråJeg får 38,7. Hva er best, egentlig, høyt eller lavt? Hvis man starter mange tråder, er man ivrig bidragsyter eller selvsentrert? Hvis man svarer mye på andres tråder, er man hjelpsom eller skravlefjasebøtte?
![]() |
#31 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråJeg er åpenbart dum som et brød, for jeg har tenkt at det å lede med et lavt tall betyr at man har startet få tråder.
![]() |
#33 |
Ekvilist
|
Det er her forholdet lese/skrive jf. den andre tråden kommer inn. Det er ikke sjarmerende å starte mange tråder, dersom man ikke leser og følger opp svarene. Da er man kanskje hakket for selvsentrert og PR-kåt. Dersom man derimot skriver mye, men ikke starter nye tråder er man dårlig på å ta ansvar.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 30-07-08 kl 15:41. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråAh, jeg har ikke lest den tråden. Må sjekke for å se om jeg er God eller Dårlig Forumbruker. :skalbli:
![]() |
#35 |
By the Sea
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå23 innlegg per startet tråd.
![]() |
#36 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-tråJeg vil si hva som er best kommer an på hva slags innlegg man skriver også. Fjas vs saklig svar vs diskusjonsinnlegg i andres tråder. Og egne tråder av typen "jælp meg!", generelle debattspørsmål, tips som kan være nyttige for andre, skryt, etc.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå25,6 innleg pr startet tråd.
![]() |
#38 |
|
Jeg synes en god blanding er det beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: Forholdet mellom antall innlegg og tråder (spin-off av "leser eller skriver?"-trå64 innlegg pr startet tråd.
![]() |
|
|