Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morsomme bilder fra salgsannonse!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-08, 22:17   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morsomme bilder fra salgsannonse!

Den der bare MÅ jeg ha...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:21   #22
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Ikke en sofa som passer inn hos oss.

Nabbe: er det noe grunn til at det er armlene på hvert sete?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:24   #23
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ojoj, en slik lekkerbisken må jo ha gått for lenge siden!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:42   #24
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ingen religiøs grunn hva jeg vet. Har aldri lest noe i Koranen om armlener.

Fra spøk til revolver... De er flyttbare. I alle fall i sofaen til venninna mi hjemme i Narvik.

Gammel 01-08-08, 22:42   #25
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg går ut i fra at det er en lampeskjerm i hvert fall siden det kommer lys fra den. Helt i forkant av bildet altså.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:46   #26
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg går ut i fra at det er en lampeskjerm i hvert fall siden det kommer lys fra den. Helt i forkant av bildet altså.

Jeg trodde det var puffen, og at det bare var lys plate i den som ga gjenskinn i bildet... De kommer med to små "bord" som også kan brukes som puffer.

Gammel 01-08-08, 22:48   #27
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bra at Koranen ikke skriver om armlender.

Tenkte kansje at det var en fin skille mellom mann og kvinne eller noe i den duren. Men jeg jo praktisk med hver sin armlende. Jeg vurderer å hive ut sofaen etter hvert og bytte de ut med stoler.

Da får jeg jo sitte helt alene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 22:57   #28
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oi. :gnukkerøynene:

Gammel 01-08-08, 23:15   #29
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gammel 01-08-08, 23:17   #30
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg trodde det var puffen, og at det bare var lys plate i den som ga gjenskinn i bildet... De kommer med to små "bord" som også kan brukes som puffer.

Men den ser jo hul ut. Puffer med sitteplass og rygg da eller?

Gammel 01-08-08, 23:24   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å du milde Mozart!

Gammel 01-08-08, 23:28   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men den ser jo hul ut. Puffer med sitteplass og rygg da eller?

Neinei. Det er en puff med glassplate oppå, og "lyset" er gjenskinn fra vinduet. :fasit:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:43   #33
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Det kan godt hende de har matcvhende lampeskjermer også... JEg har bare sett den hjemme hos ett par venner, dog i en MYE mer dempet variant hehe.

Gammel 01-08-08, 23:49   #34
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Neinei. Det er en puff med glassplate oppå, og "lyset" er gjenskinn fra vinduet. :fasit:

Jeg tror du må ha sett lyset jeg, for det kommer fra andre vinkler "inni" "puffen" enn det gjør fra vinduet.

Gammel 01-08-08, 23:53   #35
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Wow!! Not.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 10:26   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror du må ha sett lyset jeg, for det kommer fra andre vinkler "inni" "puffen" enn det gjør fra vinduet.

Hehe. Nei. Ser du ikke at de mørke feltene i "lyset" i puffen er nøyaktig speilbilde av gardinfoldene?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 11:57   #37
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt! Og hvis du stirrer lenge nok på bildet, kan du se en delfin og en badeball der også.

Jeg ler meg ihjel- det er det verste jeg har sett! Og den BESTE kommentaren, Teofelia!

Gammel 02-08-08, 14:50   #38
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

AC har rett. Det er en puff med glassplate og ingen lampeskjerm!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 19:02   #39
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke det er glassplate, bare speilfløyel.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 19:06   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Morsomme bilder fra salgsannonse!

Puff med glassplate ja, og ellers;
Viste mannen det bildet, og han fikk faktisk ståpels, så ille var det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.