|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Metallica!!
|
Sv: Jeg elsker å bo i blokk
*knis* Jeg overdrev og noe med kakene.. 7 kaker på 16 personer. Vi gav masse rester til boasen som farmor bor på, samt vi hadde kakerester her hjemme i nesten en uke etterpå.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Jeg elsker å bo i blokkHar bare et godt råd! Klag til politiet. De er veldig nøye med ordensforstyrrelser, og kommer kjapt dersom du ikke ringer når alle andre er ute å bøller (som Inteference sier, når utestedene stenger).
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 02-08-08 kl 08:17. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg elsker å bo i blokkHehe det er ikke han som fester nå, det er de ved siden av ham (håper de holder ham våken og han skal opp grytidlig i morgen). Men de har roet seg ganske bra nå, bank i bordet. Men det er nok ikke lenge før tosken skal ha fest igjen, etter det jeg hørte, så da står jeg klar med nr. til politiet, og åpen vei til strømboksen ja!
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Jeg elsker å bo i blokkKlag til styret men skriftlig. Sjekk borettslaget/ sameiets vedtekter. Sansynligvis er det mulig å tvangsselge leiligheten om det blir nok klager, men en ting er sikkert mens en utkastelse pågår da har de INGEN sperrer lenger. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker å bo i blokkJa, jeg klager skriftlig.
|
|
|
#6 |
|
Originala
|
Sv: Jeg elsker å bo i blokkVi er heldige, skjønner jeg. Det er ikke med helt lett hjerte at vi legger leiligheten ut for salg og flytter til enebolig. Tro det eller ei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker å bo i blokkJa, jeg sovnet til slutt, men tror dere ikke jeg ble vekket av "discolys" og intense DRØNN fra himmelen? Jeg elsker vanligvis tordenvær, men dette var helt intenst og varte i evigheter. For en natt. Nå skal jeg gå og bake hvit sjokolademousse-kake, håper jeg får den ordentlig til. :ser dobbelt:
|
|
|
#8 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Jeg elsker å bo i blokkDet der hørtes skikkelig kjedelig ut... Flott at du klager skriftlig og at du ringer politiet. Slett ikke OK å oppføre seg sånn når man bor så tett! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker å bo i blokkBra jobba.
|
|
|
#10 |
|
Einsam
|
Sv: Jeg elsker å bo i blokkDet høres jammen meg slitsomt ut å måtte plages av andres bråk, det er jeg jammen meg glad jeg slipper.. Eneste jeg våkner av natterstid er ungeskrik, tordenvær eller kviger som rømmer fra beite og står og frir til oksene fra utsiden av fjøset
Jo. Du skal få det for 1 kr. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Jeg elsker å bo i blokk1 krone? Da har jeg jo en million til oppussing, så da slår jeg til! Du tuller ikke?
|
|
|
#13 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Jeg elsker å bo i blokkVi har rolig, fredelig, idyll-blokk. Alle 54 leilighetene er selveier, noen blir leid ut, men det er alikevel et så fancy område og så høy standard som forventes at alt er bare lykke.
|
![]() |
|
|