Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært før

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 22:13   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så redd kan jeg faktisk ikke huske å ha vært før

Uff, så ekkelt!

Dette må ha vært svært lokalt tordenvær, for her har det nesten ikke vært noe.

Gammel 03-08-08, 22:18   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Er nok veldig lokalt, ja. Hos moder'n hadde det tordnet og haglet, mens her, 15 min unna var det solskinn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 21:20   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvorfor skrudde den dumme roboten seg egentlig på? Den lydaktiveres ikke. Har den blitt levende?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 22:47   #4
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvorfor skrudde den dumme roboten seg egentlig på? Den lydaktiveres ikke. Har den blitt levende?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:06   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Den roboten skal vekk altså.

Det var bare en liten tordensky. Liten men tøff.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:09   #6
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Fy så ekkelt, jeg skjønner godt at du ble redd.
Jeg håper det ikke er på vei hit.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 23:53   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Johnny Five is alive!!!

...Men jeg hadde nok vært vettskremt jeg også, gitt!

Sist redigert av Enhjørning : 04-08-08 kl 00:16.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 22:28   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Skjønner godt du ble redd jeg.
Har hatt respekt for lyn og torden siden det slo ned i paraplyen til mannen for 4-5 år siden, det var veldig ekkelt, han fikk smerter i armen, ble veldig bleik og følte seg i elendig form og sank bare sammen før sykebilen kom, han måtte på sykehuset, alt gikk bra ingen brannskader. Eldstegutten her som sto å så på alt sammen har nok blitt litt redd etter dette.

Leser i avisen i dag at en paraply blir en lynnedleder. De som var på dette stedet sier det gnistret veldig i alle paraplyene.
http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=198215

Vi kjørte forbi dette stedet som det står om i denne linken i dag. Var ute å spiste middag i nærheten. Hadde vært forferdelig uvær der.

Gammel 03-08-08, 22:32   #9
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Uff så ekkelt! Jeg hadde nok også blitt redd

Ser det har vært et lynnedslag i en folkemengde på Rallycross-NM på Finnskogen

Gammel 03-08-08, 23:33   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Æsj, det hørtes skikkelig ekkelt ut, ja.

Jeg syntes det var skremmende nok da vår nye klokkeradio satte i gang midt på natten, høyt som bare det og i bråket kunne man såvidt skimte en skurrende mannestemme.

Jeg hoppet ganske høyt i senga, kan du si.

Gammel 04-08-08, 00:30   #11
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Gammel 04-08-08, 14:25   #12
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner veldig godt at du skvatt. Og så priser jeg meg lykkelig for at jeg har særdeles lite skvetne barn med all denne bulder og braken vi har opplevd i sommer.

Tordenvær kan være ganske skummelt, men jeg blir også utrolig fascinert av hvordan sommerens voldsomme tordenvær har vært ledsaget av noen vannvittige skurer. Jeg syns ikke tordenvær er fult så skummelt når det ledsages av bøtter og spann med vann fra himmelen. I alle fall ikke så lenge jeg befinner meg på et trygt sted.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:34   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, fy flate så skummelt!

Man skal ikke le av at man skvetter når det lyner så nært altså. Jeg var en gang i et hus der lynet slo ned i hagestolpene til porten (og i nabohuset rett etterpå så telefonen og speilet over og ledingenettet var smadret), og det smalt jo sånn at vi hylte og kastet oss på gulvet.

Gammel 06-08-08, 22:41   #14
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser deg for meg...

Er ikke moro når det smeller så nært nei. Kan jo skremme vannet av den tøffeste det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-08, 22:56   #15
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Huff ja. Er ikke redd for tordenvær jeg heller, men veldig nærme er det skummelt! Jeg husker en gang det var et forferdelig tordenvær om vinteren (veldig uvanlig), det var kaldt og masse snø og trær falt over strømledninger overalt. Strømmen var gått, jeg var alene i huset og plutselig slo lynet ned slik at røykvarsleren begynte å ule. Fytti, jeg trodde det var slått ned i huset vårt og at det brant og alt mulig!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.