|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UV-klær - må man ha det i september (syden)?Kanskje du har kjøpt allerede......... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: UV-klær - må man ha det i september (syden)?Etter ferien i år endte jeg opp med den konklusjonen at det ikke er noe vits for min del. Grunnen til det er at lille gutten min er rødhåra og har veldig ømfintelig hud - så uansett må han smøres ofte på de stedene som er tilgjengelig for sol - og når man først er i gang med smøring så tar det ikke lange tida med resten av kroppen. Han er riktignok bare snart to, men har allerede skjønt at smøring ikke er noe han kommer unna så han står tålmodig og blir smurt - og vil gjerne smøre litt selv også |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
Sv: UV-klær - må man ha det i september (syden)?
UV-klær!!! Visste ikke at slikt eksisterte engang. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: UV-klær - må man ha det i september (syden)?Kan legge til at vi har UV-tøy fra Polarn og en fra Europris, synes de begge er like bra. Er bare veldig viktig å huske at disse ikke kan vaskes i maskinen
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: UV-klær - må man ha det i september (syden)?Jeg har aldri forstått vitsen med UV-tøyet. Rett og slett. Her smøres det og ingen blir solbrente. Ja, foruten far som nok har historiens dårligste hud. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vitsen er jo å slippe å smøre så mye. Dessuten så forsvinner jo solkremen når man bader, og unger bader og leker jo mye i sanden. En annen grunn for oss er å begrense solmengde på kroppen. Det er ikke bare solbrenthet man bør unngå, men også totalmengde sol som spiller inn.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
For meg har det vært en lettelse å slippe all smøringa på stranda. Med UV-klær trenger jeg kun å smøre ansiktet, nederste del av armene og beina og det blir mye mindre kliss og smøring enn om hele kroppen skal smøres mellom hver bading. |
|
|
|
![]() |
|
|