|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Jeg gleder meg ikke. Bryr meg igrunnen ikke. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?
|
|
|
#24 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Nei, det gleder vi oss ikke til. (Dette ser ikke mannen min) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Nei, det gidder jeg ikke.
|
|
|
|
#28 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Det er alltid gøy med OL. Jeg er ikke glad for at Kina fikk tildelt OL, men nå når det engang har blitt sånn, så skal jeg følge med, ja. Jeg håper det blir vist mye ridegrener. Det er nok ikke så stort i Norge som i England, men jeg syns det er veldig spennende å se på. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Trodde ikke det startet før den 14 eller noe sånt jeg da, så mye bryr jeg meg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?OL er meg revnende likegyldig... Men jeg har fulgt med på den nedtellingen i Dagsrevyen helt siden i vår, og henger meg mer opp i at det nå virkelig nærmer seg termin for min del...
|
|
|
|
#32 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Jeg håper jeg får med meg noen håndballkamper, men det er jo så "dum" sendetid. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
*_*
|
Jeg skulle til å si at det eneste som er verdt å få med seg av sommeridrett er stup og turn.
|
|
|
|
#34 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Jeg gleder meg ikke og kommer helt sikkert ikke til å se på. Hvis jeg mot formodning skulle sveipe innom noe kan det like gjerne bli stup, turn og synkronsvømming som noe annet. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Åå, er det OL snart
|
|
|
#36 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Skulle det ikke begynne 080808? Det har da ikke vært noen seremoni, har det? Men de snakket om at fotballdamene hadde vunnet noe i dag? :forvirret:
|
|
|
#38 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gleder du deg til OL i Kina?Syntes det har vært så masse styr med dette OL`et, at jeg er lei det for lengst. Ikke er jeg spesielt sportsentusiast heller, untatt :bare på skjermen, og bare når vi vinner"!!
|
|
|
#39 |
|
Fornøyd
|
Jeg kan godt være ukul sammen med deg, for jeg kommer nok til å se litt på akkurat disse to grenene. Jeg må selvsagt få med meg litt svømming (gammel svømmer), og så klart håndball. Men å si at jeg gleder meg vil være å ta i.
|
|
|
#40 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
OL kan være kun 21 dager (vet ikke hvorfor, men en eller annen gammel greie?) så for å rekke alt måtte damefotballen begynne litt tidligere. Teit... men hvem bryr seg om damefotball? Men egentlig så skulle jeg ha boikottet hele greia, det er bare så *pr'%&-fristende å se på turn og stuping (manko på turn og stupetid på tv).
|