|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi gjør alt klart kvelden før. Gubben vekker ungene sørger for at de kommer seg i klærne, gir de frokost hjemme om de vil ha, eventuelt lager frokost som de kan ha med i barnehagen (de foretrekker som regel det) og kjører dem i barnehagen. Jeg er allerede på jobb, så jeg syns ikke det hele er særlig slitsomt.
|
|
|
#2 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg har ingen erfaring med dette selv siden dette blir første året vårt hvor alle må være klare om morgenen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Come what may...
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Denne uken har de to minste begynt i barnehage. Det har vært ganske så tøft. Vi har vært i seng sent og nektet nærmest å stå opp hele gjengen. Ingen rutine eller noen ting.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Jeg har begynt med noe nytt som funker alldeles utmerket! Jeg tar på barna vinterdress og gir de frokost kvelden i forveien. Så når vi våkner om morgenen, er de påkledde, mette og klare til å settes rett ut i bilen. Anbefales! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Våre tre (3, 5 og 8) får kle på seg foran barnetv. (Klær funnet frem kvelden før.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
<*(((<
|
Med dress på kan de jo sove i bilen. Og hvis du skaffer deg en termodress også, så kan dere kjøre bort dit på kvelden. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi prøver å få gjort mest mulig på kvelden, begge voksne her er langt mer opplagte da enn på morgenkvisten. Heldigvis er barna blide og greie om morgenen, om det er noen som somler her i huset er det meg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
I begynnelsen lot jeg dem bli igjen i barnehagen for å slippe hele smørja med levering og sånn i tillegg, men det var visst ikke lov. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi har fleksitid begge to og kan derfor somle så mye vi vil om morgenen. Det anbefales også.
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
Sv: Hvordan rekke alt om morgenen?Vi legger frem alt kvelden før. Martpakkene er det eneste vi venter med til morgenen. |
|
|
|
![]() |
|
|