|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: legger du på ei krone til? | |||
| JA, alltid |
|
34 | 53,13% |
| NEI, aldri |
|
14 | 21,88% |
| av og til (hvis jeg har ei krone til) |
|
4 | 6,25% |
| aldri tenkt over det |
|
11 | 17,19% |
| dustepoll.... |
|
1 | 1,56% |
| Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?Jeg vet ikke, er så sjeldent jeg parkerer ved parkeringsautomater og har ikke vært borte i den problemstillingen før.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?Jeg kunne funnet på å la det være slik. Hva er sjansen for å få bot på et minutt da? Men hadde jeg hatt en krone til så hadde jo puttet den på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?Jeg drar nesten alltid kortet. Om man drar kortet både når man kommer og når man drar betaler man alltid akkurat hva det koster. Hvis du beregner at du skal stå der i to timer og du bruker kortere tid kan du bare dra kortet igjen før du drar, og så slipper du å betale for den ekstra tiden. Smart.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?Ja, det gjør jeg. Den krona koster meg så lite. I hvert fall sett i betrakning til alle mine bekymringer for om jeg kanskje får bot. Å slippe bekymringene er verdt en krone.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?Parkeringsfirmaet her i byen er så forbanna parkeringsbot-happy at det er til å spy av. Jeg hadde glatt ventet 1 minutt for å snyte dem for den ene kronen til parkometeret. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?
Samma her, pakeringsaktene er noen bøtekåte jævler, så jeg venter heller 1. min. enn å gi de den tilfredstillelsen av å gi meg park.bot. Og hva er et minutt i dag, sååå travelt har vi det vel ikke.
|
|
![]() |
|
|