Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 20:19   #21
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?

Frukt, smoothie eller Ryvita-knekkebrød med cottage cheese og bananbiter.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:20   #22
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

For tiden så går det i gulrøtter..

Gammel 11-08-08, 20:21   #23
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man har litt kanel på en del ting så blir det så mye bedre. F.eks. fruktsalat.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:28   #24
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sukkererter
Selleri
Gulrot
Nøtter

Fullkornbrød med nugatti på de dagene jeg har lyst på sjokolade!

Gammel 11-08-08, 20:32   #25
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gammel 11-08-08, 20:36   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukkererter ja, det er godt!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:38   #27
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Nøtter, frukt eller bær med vanlijekesam på. Eller så lager jeg meg en kaffe latte som jeg søter med litt Splenda og tar litt kanel på. En Yoplait yoghurt (0,1% eller 0,0%) duger også. Er jeg spesielt fysen lager jeg vafler med havregryn i.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 20:59   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

i dag ble det smoothie til sugenpånoegodt-kveldsmat

Gammel 11-08-08, 21:09   #29
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Stekte nudler med egg, nudelsuppe, ostesmørbrød eller toast, rett i koppen-suppe, middagsrester - hvis det er noe bra igjen, gulrøtter, brødskive med brunost, frokostblanding med melk. Sånne ting.

Men for å være helt ærlig pleier jeg ikke å velge noe sunt. Jeg ender som regel opp på balkongen, med en neve potetgull og ene hånda og sigg i den andre. Hvis jeg har vært fornuftig nok til ikke å handle inn digg av noe slag, legger jeg meg som regel på sofaen og syter høylytt: "Jeg er godtesjuk! Jeg vil ha sjokkis, pottis og smågodt. NÅ!"

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:09   #30
Gammel bruker
Passiv

Standard

Troika, bridgeblanding, toblerone, smash og gulrotkake eller brownies. Som en avveksling: peanøtter, cashewnøtter eller sweet and sour potetgull.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:10   #31
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den sunne varianten er en skive med nugatti.

Gammel 11-08-08, 21:35   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Glemte å si Oliven. Svarte og grønne. Skjønner ikke hvordan oljen kan smake dritt når oliven selv smaker himmelsk.

Gammel 11-08-08, 21:37   #33
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brie

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:38   #34
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

osteterninger og valnøtter

gulrøtter/stangselleri med dip

mørk sjokolade

nøtter

tyrkisk yoghurt med en dæsj fun light og mandler

oliven

fiberknekkebrød m/ brie, ruccola og spekeskinke

Gammel 11-08-08, 21:39   #35
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Men for å være helt ærlig pleier jeg ikke å velge noe sunt. Jeg ender som regel opp på balkongen, med en neve potetgull og ene hånda og sigg i den andre. Hvis jeg har vært fornuftig nok til ikke å handle inn digg av noe slag, legger jeg meg som regel på sofaen og syter høylytt: "Jeg er godtesjuk! Jeg vil ha sjokkis, pottis og smågodt. NÅ!"

Er du meg?

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 21:59   #36
KristinS
Aktiv

KristinS er litt kul
Standard

Når jeg er ekstremt fysen og har mensen f.eks går det i tortillachips.

Men når jeg bare er litt fysen går det i gulrot eller eplebåter og rosiner.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:28   #37
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Dersom du brukar loff er det nok ikkje det, nei.

Loff, hva tar du meg for? Okei, kanskje jeg bare skal gå over til kun ostepop da, hvis det er like usunt.
I kveld ble det Pringles da. :sitter og feirer bryllupsdagen for meg selv:

Gammel 11-08-08, 22:35   #38
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Frukt
riskaker med smak
gulrøtter

Det er på ingen måte tilfredstillende når det jeg egentlig har lyst på er sjokolade, boller og pizza.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:37   #39
Skvetten
Passiv

Standard

Aktivia yoghurt, den med vanilje og kli i. Deilig og litt søtt men delvis sundt om ikke annet.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:46   #40
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

- sukkererter
- grønnsaker i staver med litt yoghurtdipp
- ei skive kålrabi
- riskake med litt cottage cheese og ørlite lettsyltetøy
- oliven
- riskaker med paprikasmak
- litt yoghurtis
- en kopp te
- avokado med en dæsj sitron

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.