|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?For tiden så går det i gulrøtter..
![]() |
#24 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Sukkererter
![]() |
#25 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?
![]() |
#27 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Nøtter, frukt eller bær med vanlijekesam på. Eller så lager jeg meg en kaffe latte som jeg søter med litt Splenda og tar litt kanel på. En Yoplait yoghurt (0,1% eller 0,0%) duger også. Er jeg spesielt fysen lager jeg vafler med havregryn i.
![]() |
#29 |
*_*
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Stekte nudler med egg, nudelsuppe, ostesmørbrød eller toast, rett i koppen-suppe, middagsrester - hvis det er noe bra igjen, gulrøtter, brødskive med brunost, frokostblanding med melk. Sånne ting.
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Troika, bridgeblanding, toblerone, smash og gulrotkake eller brownies. Som en avveksling: peanøtter, cashewnøtter eller sweet and sour potetgull. |
![]() |
![]() |
#32 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Glemte å si Oliven. Svarte og grønne. Skjønner ikke hvordan oljen kan smake dritt når oliven selv smaker himmelsk.
![]() |
#34 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?osteterninger og valnøtter
![]() |
#35 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du meg?
![]() |
#36 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Når jeg er ekstremt fysen og har mensen f.eks går det i tortillachips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Impulsiv innimellom
|
Loff, hva tar du meg for?
![]() |
#38 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Frukt |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?Aktivia yoghurt, den med vanilje og kli i. Deilig og litt søtt men delvis sundt om ikke annet. |
![]() |
![]() |
#40 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva spiser du når du er fysen på noe og velger noe sunt?- sukkererter
![]() |
|
|