|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Passiv røykingJeg røyker selv, men røykte ikke når jeg var gravid og ville heller ikke godtatt påtvunget passiv røyking.
![]() |
#23 |
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passiv røykingJeg tror jeg vlle gitt lyd ifra meg med det samme. Gitt beskjed om at jeg ikke kunne deltatt på dette møtet pga at jeg er gravid (jeg later som jeg er du |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Passiv røykingKjære vene! Nå fikk jeg flash backs til da jeg jobbet i Danmark på 90-tallet. (Der var det øl på møtene også.
![]() |
#25 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Passiv røykingEr enig med Iset, det jeg tenker og mener nå egner seg ikke på trykk!!
![]() |
#26 |
kamerat
|
![]() Sv: Passiv røykingJeg ville blitt helt rasende og sagt de verste ting. Jeg blir nemlig verdens mest militante antirøyker når jeg er gravid. Hva tenkte de med, egentlig?
![]() |
#27 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Passiv røykingDu overreagerte absolutt ikke!
![]() |
|
|