|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!Av det jeg har sett i det siste kan Mr. Brooks være å anbefale. Er vel det første gode Costner har gjort siden... tja... Dancer med ulver elns... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger filmtips!Nå har jeg sett tiltlene merket med rødt. Har fortsatt en del igjen å se, men kom gjerne med flere tips!
|
|
|
#3 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!Filmene til Gus van Sant.
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!Og til hele familien-- |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!What can I say? I only recommend the best |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg trenger filmtips!
Aldersanbefaling på denne, vet dere det?
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Medietilsynet ga den 7 års aldersgrense, og anbefaler den ikke for barn under 7 år. Jeg synes det høres ut som en riktig vurdering - vi har ikke vist filmen til seksåringen vår enda, men gjør det nok gjerne i løpet av et års tid. Den er "voksnere" enn mange andre barnefilmer - det er ikke en morsom film, slik de fleste barnetegnefilmer er - og den er skummel også. Men den er veldig, veldig bra.
|
|
|
#9 |
|
trøtt
|
Storebror var vel fem og noe da han så den. Vi så den sammen da den gikk på tv og siden måtte jeg kjøpe filmen. Storebror er ikke spesielt tøff av seg, så det er sagt.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Jeg trenger filmtips!Burn after Reading, Mr.Brooks, |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger filmtips!Eg så akkurat Rachel Getting Married, og vart verkeleg positivt overraska. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Jeg trenger filmtips!Psst, biblioteket låner også ut filmer. Ikke bare bøker. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg trenger filmtips!Har du vurdert sånn "filmklubbgreie" på nett da? Film24 eller noe?
|
|
|
#14 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg er en flittig fimlåner på biblioteket. Det er litt begrenset hva de har av film på mitt lokale bibliotek, så jeg burde nok bli flinkere til å fjernlåne.
Jeg har vært medlem i et par forskjellige. Det funker greit i perioder vi ser mye film, men etter det jeg husker blir det ganske dyrt om du har filmene liggende hjemme en stund? Jeg følte det som en liten stressfaktor.
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!Til dere og tenåringene-- |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Permakulturell
|
Sv: Jeg trenger filmtips!Ok. Takk for svar. Da får den vente et par, tre år for Eivinds del. Vi foreldre må nok kvalitetssjekke den snart.
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg trenger filmtips!I england har den fått klassifisering 'PG' (Parental Guidance)... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Jeg trenger filmtips!Ikke et direkte filmtips (jeg er for øvrig enig med Skilpadda), men følg med på Empire, et britisk filmmagasin, så kan du holde deg oppdatert av hva som kommer på kino og DVD.
|
|
|
#20 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Jeg trenger filmtips!Her renner det inn med tips! Tusen takk!
Den har vi faktisk i hylla. Usett ... Det er faktisk noen av dem der. Jeg er av typen som ikke gidder å se film hvir jeg ikke på forhånd tror den er veldig bra. Jeg jobber med meg selv for å bli litt mindre forutinntatt på det feltet.
|
![]() |
|
|