|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Vi begynte med todelt dress allerede i fjor vi. Vi har en fra Deux par Deux, et canadisk pisbelønnet merke som de selger via aktive barn. Den er vanntett, slitesterk og varm. Passer fint til snøløse Oslovintre i allefall.
|
|
|
#22 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?vi har hatt dress og todelt. Det todelte settet har absolutt blitt foretrukket av barna etter skolestart. Nå er de jo ikke like mye ute som i barnehagen så vi har hatt to delte sett i ymse prisklasser og det har fungert veldig bra. Men i vinter som var hadde 2. klassingen skogstad bukse og jakke var veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
sangfugl
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Jeg er jo litt treg av meg, så jeg oppdaget denne tråden idag. Vi har hatt Helly Hansen sin Hellytech-dress noen ganger. Den er jeg veldig godt fornøyd med. Den er myk, behagelig, lett og med fast for i. Jeg syns det er mye lettere for barna å få på dressen når foret er fast. Den er vind- og vanntett, og ikke så tung og stiv som den andre Helly Hansen-dressen det var referert til. Ellers syns jeg tanken om en todelt dresse hjemme høres lurt ut. Da kan de bruke jakken til og fra skolen, og så har de buksen hjemme. Det tror jeg at jeg skal satse på til min førsteklassing.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Skolegutten vår kommer til å bruke en todelt dress som jeg ikke husker navnet på, og sine hele Reimatecdresser. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Vår førsteklassing får hel dress. Jeg har et todelt sett med bukse og jakke selv, og selv om det er selebukse så merker jeg at det blir kaldere rundt midjen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Hos oss bruker de fleste på skolen heldress, også ungdomskolen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Ticket2Heaven er iallefall kjempelekre dresser. Og slitesterke som bare det.
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Jeg kommer til å bruke de dressene han hadde sist vinter, de passer enda. En Reima og en T2H. Sistnevnte skal vi ha på skolen, synes stoffet på den virker bedre. Likte ikke reimastoffet så godt. I fjor fikk begge gutta Reima dresser, men det blir med den ene dressen. Synes det virker som stoffet tåler så lite. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?
En lærer jeg kjenner sa at det var en stor fordel med hele dresser i småskolen fordi mange gadd ikke ta på buksa og kom inn igjen kliss våte. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?W vil helst ha todelt dress, og mor ønsker seg da en todelt fra Ticket. Har veldig god erfaring med de dressene fra i fjor.
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den idéelle?Vi har en HH todelt dress, buksen så veldig lik ut som den på bildet. Gutten min fikk den i str. 110 da han var akkurat fem år, den passet i fjor vinter også da han fylte seks. Men blir nok for liten nå. Han er ganske gjennomsnittlig stor, 117 cm nå. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Introvert textrovert
|
Hvor selges de B?
|
|
|
#35 |
|
I farta!!
|
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den idéelle?
Me har bestilt str 122 til jenta mi som akkurat har fylt fem. Ho er normal i størrelsen. Bruker 116 (110) i andre klær.
|
|
|
#37 |
|
Har tro på forbedring
|
Her i Trondheim selges de på mitt skattekammer - men de har ikke kommet inn ennå.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Jeg håper Reimatec-dressen fra i fjor i str 122 fortsatt passer, men tviler vel egentlig litt på det. Har i tillegg kjøpt et todelt sett fra Skogstad. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#40 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterdress til førsteklassing. Hvilken er den ideelle?Vår førsteklassing skal ha heldress i vinter. Tar ikke sjansen på noe halvferdig påkledning i snøen og kulda, og heldress er jo enkelt og raskt å kle på seg. Har kjøpt dresser fra Rasavil og Exit.
-95 -97 -02 Sist redigert av Hermine : 20-08-08 kl 19:13. |
|
|
|
![]() |
|
|