Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe du anser deg for spesielt flink/god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 00:21   #21
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Jag er ganske god til å formulere meg skriftlig, jeg kan ta fine bilder, og som andre er jeg også dyktig til å få ting slik jeg vil.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:21   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er flink med folk. Jeg kommer svært lett i kontakt med folk, jeg blir om oftest godt likt, og jeg liker mennesker.

Vet ikke om jeg kan si at jeg er bedre enn de fleste, men det er nå en gang det som er min hovedkvalitet.

Gammel 18-08-08, 00:21   #23
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ekstremt effektiv (må være det når jeg er ekstremt makelig anlagt i tillegg )
Jeg er sterk. Sterkere enn andre damer jeg kjenner, i hvert fall.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:22   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er god på å skaffe meg en grei oversikt over ukjente ting veldig fort.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:23   #25
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg har godt gehør, og er flink i musikkteori. Og så har jeg god språkfølelse. Jeg skal nok bli korrekturleser når jeg blir stor.

:sjekker innlegget ekstra nøye:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:23   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg er sterk. Sterkere enn andre damer jeg kjenner, i hvert fall.

Jeg også
`Skal vi teste?

Gammel 18-08-08, 00:24   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De siste 9-10 månedene har jeg vært veldig flink til å slanke meg!!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:24   #28
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg er ekstremt effektiv (må være det når jeg er ekstremt makelig anlagt i tillegg )

Ja, der har du visst meg også.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:25   #29
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske god i å la ting seile sin egen sjø.

Sist redigert av Fersken : 18-08-08 kl 00:31. Årsak: glemte en å
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:25   #30
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg er en ganske god korrekturleser.

Jeg også. Og så er jeg flink til å lage mat.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og noenlunde god på sjøsjing av leiligheter og positivt livssyn.

At det var?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:28   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og forresten er jeg flink til å tolerere/ignorere rot og til å f.eks. greie å lage mat på et veldig rotete kjøkken.

Gammel 18-08-08, 00:28   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ingen som husker Fab Five lenger, altså? :tsktsktsk: Carson sjøsjet antrekk. Jeg sjøsjer interiør. "En dings der, en blomst der, ta bort det teppet der".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:28   #33
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er usedvanlig flink til å rote. Jeg kan forvandle et ryddig hjem om til et rotehus på svært kort tid.

Ja, og så ruger jeg fram verdens fineste barn.

Dette var PK.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:28   #34
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg også
`Skal vi teste?

JA! Møtes til brytekamp i morra

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:28   #35
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Jeg er ganske god i la ting seile sin egen sjø.

Der skulle jeg gjerne vært flinkere. Det er en god egenskap å ha.

Gammel 18-08-08, 00:30   #36
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke ting jeg er rasende kjempegod til i dag, men noen ting har jeg grunnlag for å bli flink til med tid og øvelse.
Jeg er musikalsk, med gehør og en god, men noe uøvet sangstemme. Vil gjerne lære mer.
Jeg er flink til å skrive.
Jeg er flink til å spille teater.
Jeg er flink til å se helheter og sammenhenger, og til å sette ting i system.
Jeg tenker og lærer raskt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:32   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(for at Joika skal få sammenheng, og fordi det er sunt å skryte av seg selv)

Jeg er også flink til å snakke med mennesker, løse problemer og være diplomatisk. (In IRL, that is.) Og så husker jeg tall.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:32   #38
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og forresten er jeg flink til å tolerere/ignorere rot og til å f.eks. greie å lage mat på et veldig rotete kjøkken.

Oi, det kan jeg også. Men jeg rydder og vasker før jeg lager mat til gjester da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:33   #39
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Øh...nei.
Det måtte være å sno seg frem i systemet, kontakte folk via bakveier, bruke nettverk. Rett og slett "å få det som jeg vil" der andre gir opp tjenestevei.

Samme her. Er flink til å bake kaker også desverre.

Gammel 18-08-08, 00:34   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?

Jeg er over gjennomsnittet flink til å synge og gjør det også i små ensembler og kor, og i den "forbindelse" har jeg også godt gehør og er veldig flink til å "blad-synge" og lære forskjellige arr. på sanger utenatt veldig kjappt etter kun et par gangers gjennom-"sang".
Det har nok noe med hukommelsen min å gjøre, jeg har meget god hukommelse og er veldig visuell, jeg lagrer alt i bilder inne i hodet mitt, og kan hente de frem og "se" på dem når som helst. Alt fra noteark, til gatebilder (vet om en gate er enveiskjørt foreks. fra bilde i hodet mitt om hvilken vei bilene kjører), til leiligheter (ser med en gang om noe er endret), til kjøleskapet for den saks skyld. Og får også da med meg alle detaljer.
Husker også alltid hva alle har sagt.

Og, jeg kan lese korrektur. Også er jeg sånn "handyman".
:enda en ubeskjeden:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:10.