|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jag er ganske god til å formulere meg skriftlig, jeg kan ta fine bilder, og som andre er jeg også dyktig til å få ting slik jeg vil. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er flink med folk. Jeg kommer svært lett i kontakt med folk, jeg blir om oftest godt likt, og jeg liker mennesker.
|
|
|
#23 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er ekstremt effektiv (må være det når jeg er ekstremt makelig anlagt i tillegg |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?De siste 9-10 månedene har jeg vært veldig flink til å slanke meg!!! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?
Ja, der har du visst meg også.
|
|
|
|
#29 |
|
Tatt på
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er ganske god i å la ting seile sin egen sjø.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 18-08-08 kl 00:31. Årsak: glemte en å |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Fornøyd
|
Jeg også. Og så er jeg flink til å lage mat.
At det var?
|
|
|
#31 |
|
flisespikker
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Og forresten er jeg flink til å tolerere/ignorere rot og til å f.eks. greie å lage mat på et veldig rotete kjøkken.
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Er det ingen som husker Fab Five lenger, altså? :tsktsktsk: Carson sjøsjet antrekk. Jeg sjøsjer interiør. "En dings der, en blomst der, ta bort det teppet der". |
|
|
|
|
|
#36 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg har ikke ting jeg er rasende kjempegod til i dag, men noen ting har jeg grunnlag for å bli flink til med tid og øvelse. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?(for at Joika skal få sammenheng, og fordi det er sunt å skryte av seg selv) |
|
|
|
|
|
#38 |
|
WF: Sausnebbet
|
Oi, det kan jeg også. Men jeg rydder og vasker før jeg lager mat til gjester da. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Opp og ned
|
Samme her. Er flink til å bake kaker også desverre.
|
|
|
#40 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det noe du anser deg for spesielt flink /god til?Jeg er over gjennomsnittet flink til å synge og gjør det også i små ensembler og kor, og i den "forbindelse" har jeg også godt gehør og er veldig flink til å "blad-synge" og lære forskjellige arr. på sanger utenatt veldig kjappt etter kun et par gangers gjennom-"sang".
|
![]() |
|
|