|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er ELENDIG på sjonglering, balansering osv. Det samme gjelder diverse TV-spill o.l. hvor man skal manøvrere i tid eller rom.... Vil så gjerne slå sambo i alt, men sånn saker er jeg bare dårlig på... Det gjelder og andre ting som rulleskøyter/skøyter.... Har ikke sjans... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er skikkelig dårlig på det meste innen ballsport.
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
Akkurat det samme her.
|
|
|
#4 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er alt for skravlete (dvs når jeg er midt oppi sosiale situasjoner synes jeg at jeg har så mye viktig på hjertet som verden rundt meg bare MÅ få høre). I tillegg er jeg usedvanlig utålmodig.
|
|
|
#5 |
|
Tåler regn
|
Og der har du meg også |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er elendig på rydding, og på å holde orden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Dette er egentlig litt småhemmelig, men ok: Jeg er virkelig ikke god til å gjøre ting jeg ikke har lyst til. Dersom jeg bør/blir bedt om å gjøre noe jeg ikke er lysten på vil det i 99% av tilfellene ikke bli gjort. Ting har en tendens til å ordne seg slik at jeg slipper. Tannlegetimer blir avlyst, samme med utenlandsturer med jobben, kjedelige møter blir tilfeldigvis flyttet til en dato jeg ikke er til stede, gjester melder avbud i siste liten og jeg slipper å bake eplekake etc. En god del tilfeldigheter som spiller på lag med meg, og noe er vel i uforskammet stor grad påvirket av meg direkte. Jeg er svært spent på å se om jeg faktisk kommer meg avgårde på en reise nå til helgen, som jeg ikke er keen på. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Jøss. Høres jo ut som meg det der.... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Hehe, der har du meg også.
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Akkurat det kan jeg både være ekstremt god og helt elendig til, avhengig av dagsform.
|
|
|
|
#11 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Normalt sett helt elendig, men kommer ut av mitt gode skinn og overrasker meg selv med å være reneste smalltalkdronninga i brisen tilstand.
|
|
|
#12 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Eg er frykteleg dårleg på smalltalk. Endar eg opp i situasjonar der det er forventa smalltalk med personar eg ikkje kjenner særleg godt, er eg fullstendig tom i hovudet, og kjem ikkje på noko som helst å prate om. Dessverre ein viktig grunn til at alle samankomster av typen "FP-treff" eller liknande utgår omtrent før tanken har vore innom. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg skrev bacheloroppgaven min på 9 dager. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg eier ikke retningssans. Virkelig ikke...
|
|
|
#16 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er virkelig ikke god til å rydde! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skal rømme
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er veldig lite handy. Alt blir skjeivt og henger dårlig sammen. Selv om jeg prøver å være nøyaktig!
|
|
|
#18 |
|
madmanized
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg har ti tommeltotter. Det sier vel alt. Det eneste jeg lager med hendene som går sånn tålig greit er mat.
|
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er ikke særlig god til å skjule hva jeg egentlig mener når jeg diskuterer med folk som kommer med vanvittig dårlige argumenter, jeg er særdeles dårlig til å holde et nøytralt ansiktsuttrykk.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
|
![]() |
|
|