|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er ganske avslappet til mye, regner som regel med at ting går bra til det motsatte er bevist. Litt for ustrukturert, og det må jeg/vi jobbe med. Med et skolebarn må vi planlegge litt mer og leve mer etter klokka. Jeg gidder ikke å dille med å forkaste tre gensere før vi kan kle på oss, jeg lager ikke to middager, og retter meg ikke etter primadonnanykker. Derimot har jeg stor toleranse for rot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?
Signerer dette, og legger til at jeg er tålmodig, og er motstander av å heve stemmen noe særlig.
![]() |
#23 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Positivt: omsorgsfull, forståelsefull, tålmodig, tullete og leken.
![]() |
#24 |
Ustabil
|
Vi har mye verbal spøk, det er ungene helt med på. Mine er 6 og 8. Heve stemmen gjør jeg, ja. Og de til meg, for den del. Vi uttrykker oss generelt mye, med kropp, språk og stemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er velmenene men lite konsekvent, rotete, glemsk og det gjør vel at jeg langt fra kan kalles en perfekt mor. Men p vet at jeg er veeeeldig glad i han og det er vel det viktigste tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er også glad for at de har en pappa, og at jeg har en partner. Det er godt at vi kan rettlede hverandre litt, og at ungene ser at der er ulike måter å være på som forelder - sjøl om ho mamma bestæm mæst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er konsekvent og streng på uønsket atferd. Jeg er forutsigbar.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Er helt på linje med Inagh her. |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Etter å ha lest det dere skriver føler jeg meg som en skikkelig dårlig mor.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
frakoblet
|
Her kjenner jeg meg veldig igjen. Jeg anser meg for å være gjennomført og gjennomtenkt(til tider litt for gjennomført, fordi jeg må gjøre alt perfekt). Barna blir tatt med på råd og blir tatt med på avgjørelser, og jeg bygger videre på deres interesse for å lære. Spør de om noe, får de et skikkelig svar, og vi har mange diskusjoner om verdensproblemer.
![]() |
#33 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Snakk om å spørre vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Trøtt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Selvransakelsens time...
![]() |
#36 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slik er jeg også. Jeg er dessuten tålmodig med barna, og veldig raus med å la de ha mange venner på besøk. Veldig opptatt av å lære de å være inkluderende.
![]() |
#37 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?På ville veier?
![]() |
#38 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Når jeg er slik jeg vil være, er jeg leken, rettferdig, trygg, generøs på oppmerksomhet og veldig konsekvent i det jeg gjør.
![]() |
#39 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er veldig tålmodig, snill, omsorgsfull og pedagogisk....på jobben.
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan er du som forelder?Jeg er som ellers, regner jeg med. Jeg er vel særlig ganske lik som sjef og forelder. Jeg er ganske tydelig og forutsigbar, lite lunete, ikke martyr, jeg har veldig godt humør og er stort sett veldig blid og glad, tøysete, tullete og leken. jeg er raus og åpner hjemmet for ungene i nabolaget. Jeg er veldig opptatt av å lære storesøster å bli flink og selvstendig, jeg drar henne med i alle oppgaver og lærer henne alt jeg kan. Jeg kan komme med utbrudd og blir fort lei av fjas og mas, men jeg ber om unnskyldning når jeg har vært urimelig. Jeg overrasket meg selv som en mye bedre babymamma enn jeg hadde trodd jeg skulle være. Ellers gjør jeg så godt jeg kan og prøver hele tiden å bli bedre.
![]() |
|
|