Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan bli kvitt skjærer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-08, 12:35   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Eksen skjøt dem, det er vel det eneste jeg savner ved ham... men jeg kan ikke skyte, og har ikke noe å skyte med heller.

For 599,- får du en søt liten luftpistol. Med litt trening så treffer du sikkert lett.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:35   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjærer er faktisk ganske interessante. De har full kontroll over nærområdet sitt (gjerne et par km i radius) og får helt fnatt når noe ikke er som de er vant til. Når vi hang opp verandakasser på svalgangen prøvde de søren meg å skru løs vingeskruene som holdt dem fast samtidig som de kjeftet og skrek. Trøsten er at for neste generasjon var verandakassene en del av hverdagen.

Har ingen tips bortsett fra luftgevær, desverre. Eller lokalisere redet og rive det. Men det er ikke snilt når det er små skjærebarn der.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 12:58   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

CD-er sier dere? Har sett noen parkerte biler med CD-er hengende ned fra bakspeilet. Kanskje de er plaget av skjære-bæsj på panseret? (Og jeg som trodde at de prøvde å unngå radaren i fartskontroller, noe jeg så på Mythbusters at ikke fungerer... men skjærene blir de altså kvitt, ser man det).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 13:05   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Har ingen tips bortsett fra luftgevær, desverre. Eller lokalisere redet og rive det. Men det er ikke snilt når det er små skjærebarn der.

Jeg gjør det likevel, når jeg klarer å lokalisere det. I år rev jeg ned ett fra en diger einer rett utenfor stuevinduene. Men det var tydeligvis flere...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-08, 13:07   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kom jeg forresten på en historie foreldrene mine fortalte, om en skjære som holder til på en av golfbanene de pleier å spille på.

Det er et sted der de som spiller pleier å sette fra seg bagene og bare ta med én kølle for å gå til ett av hullene. I en lomme på siden av golfbagen har mange en matpakke. Skjæra klarer å åpne glidelåsen på den lommen og stjele matpakken, og ikke bare det - sist foreldrene mine hørte om den, var den i gang med å lære opp ungen sin til det samme.

Smarte fugler tydeligvis. Men irriterende.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.