|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?
For 599,- får du en søt liten luftpistol. Med litt trening så treffer du sikkert lett.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?Skjærer er faktisk ganske interessante. De har full kontroll over nærområdet sitt (gjerne et par km i radius) og får helt fnatt når noe ikke er som de er vant til. Når vi hang opp verandakasser på svalgangen prøvde de søren meg å skru løs vingeskruene som holdt dem fast samtidig som de kjeftet og skrek. Trøsten er at for neste generasjon var verandakassene en del av hverdagen.
![]() |
#3 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?CD-er sier dere? Har sett noen parkerte biler med CD-er hengende ned fra bakspeilet. Kanskje de er plaget av skjære-bæsj på panseret? (Og jeg som trodde at de prøvde å unngå radaren i fartskontroller, noe jeg så på Mythbusters at ikke fungerer... men skjærene blir de altså kvitt, ser man det).
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?
Jeg gjør det likevel, når jeg klarer å lokalisere det. I år rev jeg ned ett fra en diger einer rett utenfor stuevinduene. Men det var tydeligvis flere...
![]() |
#5 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan bli kvitt skjærer?Nå kom jeg forresten på en historie foreldrene mine fortalte, om en skjære som holder til på en av golfbanene de pleier å spille på.
![]() |
|
|