Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hurra! Jeg har blitt "litt kul"!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 03:42   #21
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Hurra! Jeg har blitt "litt kul"!

Jeg gir 2. Bare 40 mindre enn 42 og 6 mindre enn 8.

Ser at jeg kan enkel matte også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 07:41   #22
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hva mener du? Er du mest poppis? Er det deg man skal smiske med for å være med i den kule gjengen som smugrøyker på røykehjørnet, og puler i senka volvoer?

Spot on! Ta på deg dunjakka og kom!

Gammel 23-08-08, 11:37   #23
Gammel bruker
Passiv

Standard

Jøyebøye - jeg ante ikke at poppe folk gir hottere poeng enn oss her nede på grasrota. Her skal man altså velge sine venner med omhu, skjønner jeg. Lykken er at jeg kan sole meg i glansen av Mim. Jeg kjenner henne IRL, folkens! Det gjør vel meg til henne som holder utkikk på hjørnet mens Mimmen puler til duften av Wonderbaum.

Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:39   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Det gjør vel meg til henne som holder utkikk på hjørnet mens Mimmen puler til duften av Wonderbaum.

Du vet hvorfor jeg flyttet mot mer tettbebygde strøk med pol og postkontor, ja?

Gammel 23-08-08, 11:40   #25
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Større tilgang på Wonderbaum?

Gammel 23-08-08, 16:03   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjett om jeg skal prøve å få en prikk av Alberitine. ( Når du gir røde, teller det også som 42, eller?: engstelig)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 16:11   #27
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg imponerer mange og er sikkert smart.
Jaja, godt noen har troen på meg her jeg sitter nedsiklet, bustete og med store sorte handleposer under øyene.

Gammel 23-08-08, 17:28   #28
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

:sjekker:

Gammel 23-08-08, 17:28   #29
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er et glitrende lys på stjernehimmelen.

Gammel 23-08-08, 19:06   #30
Albertine
Passiv

Standard

For den som ikke har skjønt det gir jeg altså ikke 42 poeng når jeg prikker. Bare nesten.

Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:48   #31
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er visst kul jeg og, men jeg gir bare et lusent poeng.... Når begynner man å gi fler?

Merkelig, jeg gir 2 poeng når jeg prikker.
(Og jeg har nesten ikke ryktepoeng).
Kan det stemme da?

Jeg er ikke litt kul men har et hav av muligheter foran meg.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:51   #32
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Merkelig, jeg gir 2 poeng når jeg prikker.
(Og jeg har nesten ikke ryktepoeng).
Kan det stemme da?

Jeg er ikke litt kul men har et hav av muligheter foran meg.

Du har vært medlem over et år.

Er dette en prikketråd nå?

Gammel 23-08-08, 19:53   #33
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg gir kun 1 poeng når jeg prikker... og ikke aner jeg hvor jeg sjekker om jeg er kul engang..

Kanskje det rett og slett betyr det det betyr...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:54   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Jeg gir kun 1 poeng når jeg prikker... og ikke aner jeg hvor jeg sjekker om jeg er kul engang..

Kanskje det rett og slett betyr det det betyr...

Du er populær!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:55   #35
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Du er populær!

Ehh... hvor ser du det?

Gammel 23-08-08, 19:56   #36
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Du har vært medlem over et år.

Er dette en prikketråd nå?

Prikketråd?
Jeg lurer bare på hvordan det var mulig, og det fikk jeg svar på nå. Takk.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:56   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Ehh... hvor ser du det?

Se prikk

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 19:58   #38
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Se prikk

Hey!!! Der fikk jeg prikk OG lærte noe nytt... Thanks!

Gammel 23-08-08, 20:59   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Jeg antar Albertine gir et sted mellom 6 og 8 poeng, for DM gir 8 og Albertine er under henne på listen, men at betydningen av hennes prikker er som om de var 42, tar jeg som en selvfølge.

Gammel 23-08-08, 21:05   #40
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

For den som ikke har skjønt det gir jeg altså ikke 42 poeng når jeg prikker. Bare nesten.

....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.