|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har en voldsom forumperiode for tiden, hvor alt for mye tid går med. Faktisk til og med tid jeg heller kunne brukt sammen med ungene. Det som skal til for min del er å gjøre noe mer givende på dagtid enn å ha mammaperm. Når hodet mitt først blir sløvt, så må det underholdes konstant for å forbli sløvt.
![]() |
#22 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg bruker nok minst 2 timer i døgnet, i alelfall på fridager. Har ikke et snev av dårlig samvittighet for det !
![]() |
#23 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketSlik ståa er pr. idag har jeg ikke tid til å delta så mye i forumlivet. Det blir til at jeg "stikker innom" dersom jeg skal noe annet på pcn. Jeg jobber 120 % nå om dagen og da styrer det seg selv hvor mye jeg kan drive her inne. Har vært innom noen andre forum, men de er bare kjedelige. Det er her jeg vil være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbrukettja, vet ikke helt... men jeg kan ikke bruke pc så lenge minsta er i nærheten... da kommer hun å trykker på den knappen som gjør at startmenyen spretter opp... og ned... og opp .. og ned... eller den dingsen som slår av hele maskina.. den lille tappen som registerer at du lukker pcn. De to knappene gjør at jeg ikke gidder rett og slett.. men etter hun har lagt seg.... danser musen på bordet..
![]() |
#25 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketNei jeg har så mye alenetid, så tenker ikke kutte ut. Eneste som jeg lar være å gjøre oga dette er husarbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
Det er aller mest dagtid-bruken som "plager" meg, og som har typiske trekk med andre avhengigheter. At jeg forlater ungene i lek (evt slosskamp) for å sjekke svar, slår av støvsugeren for å se om det har kommet en oppdatering der eller der, tenker "rydde eller nette, eller gå ut en tur med barna" også er det pcen som vinner...
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har kuttet ut ett forum, og bruker nå kun FP.
![]() |
#29 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
:hulk:
![]() |
#31 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der sa du det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketDet varierer veldig. Som regel femten til tjue minutter når jeg står opp, så noen timer på dagen og noen timer på kvelden. Jeg synes det er litt mye, og vurderer også å kutte ned. Ikke fordi jeg skal gjøre så mye annet som er så himla viktig, men fordi jeg ikke vil bruke så mye av tiden min på forum. Jeg er veldig glad i FP, og det er veldig oppløftende med et sted man får såpass mye input som man gjør her, men jeg synes personlig at det går utover tiden jeg heller kunne brukt på familien. Jeg kommer nok til å begrense det til en time daglig. Tillater meg dog mer surfetid på jobb (når det er rolig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg vet ikke helt hvor mye tid jeg bruker. Noen dager er jeg nesten ikke innom forum i det hele tatt, selv om jeg føler at jeg er forpliktet siden jeg er admin på et forum. De dagene jeg ikke er i humør er jeg bare innom der, skummer overskriftene og sjekker innom modde-hjørnet. Andre dager, når jeg virkelig koser med med nettet kan jeg bruke noen timer. Jeg bruker også litt tid på jobb, men det blir sånn jobbe effektivt 40 minutter, surfe 5 minutter, jobbe effektivt 40 minutter, surfe 5 osv. Jeg ser ikke på tv, og det er vel egentlig den tiden jeg har overført til pc-bruk. Jeg er for tiden bare innom tvillingforumet og FP, sjekker såvidt innom facebook en gang i døgnet og sjekker mail.
![]() |
#34 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg bruker forum for å få en pause og koble av litt sånn i hverdagen. Når Leo sover, og jeg tar en pause i husarbeid og diverse andre gjøremål, så setter jeg meg ned her. Og om kveldene når det ikke er noe på tv, eller når mannen er hjemme og okkuperer det med ps3 eller sci-fi-filmene sine.
![]() |
![]() |
#35 |
Har tro på forbedring
|
Dette er mine tanker også. Jeg bruker tilnærmet all min alenetid på nett. Det er for mye synes jeg.
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketBruker alt for mye tid på FP. Jeg klarte å kutte NM på dagen, og var flere mnd uten å være på forum i det hele tatt. Det kan jeg nok klare igjen om jeg vil. |
![]() |
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketNeisj, det blir noen timer.
![]() |
#38 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketAltså, problemstillingen er vel heller motsatt; Hvordan kan jeg redusere andre og kjedeligere ting i livet mitt, slik at jeg får tid til mer hyggelig forumaktivitet.
![]() |
![]() |
#39 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg prøver og redusere nå. Er her og på det forumet som Gunnis har trukket seg fra.Jeg bruker mest tid på det lukkede forumet. Jeg vil bruke mer tid på og lese,scrappe og trene.Så jeg har allerede kuttet ned en del.
![]() |
#40 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg er på forum fremfor å se på TV og som kjappe pauser i arbeidsdagen, for jeg trenger å pause litt med jevne mellomrom, da jobber jeg mer effektivt, rett og slett. Når jeg har hatt fri/vært sykemeldt nå de siste mnd har jeg også brukt litt tid på FP, men det blir nok slutt på nå vesla blir født, jeg flytter og får et helt hus og en diger hage å holde styr på, samt to unger, trening, aktiviteter og diverse.
![]() |
|
|