|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvilken bolig velger du som feriebolig? | |||
| Alternativ 1 og jeg har vært på Miami Beach |
|
4 | 6,90% |
| Alternativ 1 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
|
40 | 68,97% |
| Alternativ 2 og jeg har vært på Miami Beach |
|
0 | 0% |
| Alternativ 2 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
|
0 | 0% |
| Alternativ 3 og jeg har vært på Miami Beach |
|
0 | 0% |
| Alternativ 3 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
|
2 | 3,45% |
| Alternativ 4 og jeg har vært på Miami Beach |
|
2 | 3,45% |
| Alternativ 4 og jeg har aldri vært på Miami Beach |
|
10 | 17,24% |
| Dustepoll!!! |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Absolutt 1. Liker også privacy, og å kunne la tingene mine ligge uten at noen tar dem. Kan nesten se meg selv med en cocktail ved midnattstid i denne jacuzzi !
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Eget basseng - ja takk! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg har vært i Miami, men bodde ikke der, men en time eller så nord. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
trøtt
|
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?
Ft. Lauderdale husker jeg som fint, ja!
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg stemte alternativ 1, og jeg har vært i Miami Beach. Vi bodde på hotell begge gangene, et med balkong, et uten (tragisk). Ser store fordeler med å kunne trekke meg tilbake i eget privat hus, med svømmebasseng og strandlinje. Hadde helt klart hatt leiebil, så jeg kunne fartet rundt og sett litt. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Alternativ 1 - definitivt, i hvertfall om jeg skulle hatt med barna. Dessuten liker jeg privatliv.
|
|
|
#29 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Jeg har aldri vært på Miami Beach, men jeg må si at alt. 1 nok var det som fristet mest; en busstur er da ikke så galt!
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Definitivt nummer 4. Når man reiser til Miami Beach vil man ha med seg litt av livet der. Det er livlig og spennende, ikke minst er det greit å være i gangavstand til det meste. Det kan være en prøvelse å kjøre bil i Miami, noen ganger føles det like ille som LA eller NYC. |
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Ville valgt alternativ 3 eller 4. Ser kjempefint ut og bra for barna å ha muligheten til å leke med andre barn ved bassengområdet.
|
|
|
|
#33 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Hvilken av disse boligene skulle du velge om du skulle på feire i Miami?Hadde nok gått for nr.4, utifra det du skrev og bildene. |
|
|
|
![]() |
|
|