Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do i København? (Gjerne rimelig, hehe)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 10:25   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do i København? (Gjerne rimelig, hehe)

Jeg vet ikke hvordan det er nå om høsten, men de gangene jeg har vært i Tivoli uten barn har jeg foretrukket å gå dit om kvelden. Jeg synes Tivoli er et hyggelig sted bare å sitte ned for å se på livet, spise og drikke litt på en av restaurantene og se på alle lysene+ å høre på noen av konsertene på kveldstid. Jeg har kun vært der på kveldstid på varme sommerkvelder.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 11:41   #2
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Er butikkene åpne på søndager?

Gammel 31-08-08, 11:51   #3
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Er butikkene åpne på søndager?

Nei der er de ikke.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 12:13   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Lunsj på Skilpadden, en hyggelig kafè ved Grøbrødretorv, er et must. Mekk din egen mat ved å velde brød, pølse og ost ved disken, og fyll på med lækkerier ved buffeten. (oliven, dressing og grønt)
http://www.skildpadden.dk/

Søstrene Grene ligger ikke langt unna, og er billig shopping med alt krims krams man ikke trenger til rare priser. Men fin til julekalenderhamstring da!

Sist redigert av Minerva : 31-08-08 kl 12:19.
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 13:51   #5
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Lunsj på Skilpadden, en hyggelig kafè ved Grøbrødretorv, er et must. Mekk din egen mat ved å velde brød, pølse og ost ved disken, og fyll på med lækkerier ved buffeten. (oliven, dressing og grønt)
http://www.skildpadden.dk/

Søstrene Grene ligger ikke langt unna, og er billig shopping med alt krims krams man ikke trenger til rare priser. Men fin til julekalenderhamstring da!

Søstren Grenes har vi jo i Stavanger også

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 23:38   #6
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg elsker køben

:vilditnåååå:

Gammel 31-08-08, 23:44   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å jeg gleder meg til jeg skal til Køben om noen uker! Jeg elsker den byen jeg og!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 23:54   #8
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Vi fikk reisesjekker til bryllupet og jeg tenker stadig vekk på hvor vi skal dra. Men jaggu frister det å bare dra til køben. Det er jo alltid en vinner!!!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.