Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Toalettmappe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 00:05   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toalettmappe

Opprinnelig lagt inn av lille L, her.

Hehe.... par tre timer???

Man kan lage dem lett selv faktisk.. jeg har laget mange til slekta og oss selv etterhvert, og de kan bli ganske fine... du kan se på bloggen min feks... under galleriet der. De der finner du oppskrift på, på nettet Tar ikke så veldig lang tid, og ikke trenger du så mye stoff..

Når man bare har sydd 2 så tar det litt lenger tid. Går fortere etterhvert tenker jeg ja.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 10:31   #22
lille L
Kykkeliky !

Medlem siden: Aug 2008
lille L er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av lille L, her.

Hehe.... par tre timer???

Man kan lage dem lett selv faktisk.. jeg har laget mange til slekta og oss selv etterhvert, og de kan bli ganske fine... du kan se på bloggen min feks... under galleriet der. De der finner du oppskrift på, på nettet Tar ikke så veldig lang tid, og ikke trenger du så mye stoff..

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Når man bare har sydd 2 så tar det litt lenger tid. Går fortere etterhvert tenker jeg ja.

Hehe... Ok... Øvelser gjør som regel mester ja Jeg hadde brukt et par dager, evnt uker på mye av det du syr, så skjønner poenget

Gammel 31-08-08, 10:55   #23
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hjemmesydde toalettmapper er helt klart fint det men ikke en gave egnet for en konfirmant.
I denne alderen er det ikke toalettmapper i stoff som er den store hit'en men heller en som enten er litt sportspreget eller type skinn.
Jeg tror faktisk at en toalettmappe kjøpt i sportsbutikk med en liten logo fra Nike, Adidas e.l. bare er "tøft" for en konfirmant.
Jeg har også sett toalettmapper i veskebutikker i litt tøft, røft og preget skinn som kan være aktuelt for en i den alderen.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 11:13   #24
lille L
Kykkeliky !

Medlem siden: Aug 2008
lille L er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Hjemmesydde toalettmapper er helt klart fint det men ikke en gave egnet for en konfirmant.
I denne alderen er det ikke toalettmapper i stoff som er den store hit'en men heller en som enten er litt sportspreget eller type skinn.
Jeg tror faktisk at en toalettmappe kjøpt i sportsbutikk med en liten logo fra Nike, Adidas e.l. bare er "tøft" for en konfirmant.
Jeg har også sett toalettmapper i veskebutikker i litt tøft, røft og preget skinn som kan være aktuelt for en i den alderen.

Det kommer vel an på ? Min nevø fikk toalettmappe som tanta mi hadde sydd til han, til konfirmasjonen. Den hadde hans navn og iron maiden merker applikert på, og så lå det penger oppi. Han ble superglad for den. Men skjønner poenget ditt.. men vil ikke en konfirmant syns at en vanlig toalettmappe er "kjipt" å få til konfirmasjonen da? Det er jo en litt typisk julegave, fra tanter etc å få ?

Gammel 31-08-08, 11:22   #25
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Vil også nevne Handysize på Byporten, de har mange fine og kule toalettmapper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.