Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg har IKKE kjøre-skrekk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-08, 23:21   #21
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har IKKE kjøre-skrekk

Så flott da!

Kan du sende over litt anti-skrekk til meg? Jeg blir dårlig bare av tanken på å måtte kjøre bilen selv.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 01:07   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Så herlig å høre! Du har vært kjempeflink!

Så: kan du kjøre en tur og kjøpe en pakke smør til meg?
(ikke kjøreskrekk, men fryktelig lat )

Deal.

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Så flott da!

Kan du sende over litt anti-skrekk til meg? Jeg blir dårlig bare av tanken på å måtte kjøre bilen selv.

Det som hjelper meg er å ha en bil jeg trives i og som jeg vet funker! Den gamle bilen vår stoppet helt plutselig når den ville, og alt skranglet i den og var ødelagt. Jeg var livredd for å kjøre den. Denne bilen er ganske ny og flott, og jeg stoler på den, ergo føler jeg meg tryggere. Og jeg måtte bare tvinge meg selv til å kjøre så ofte som mulig.

Gammel 31-08-08, 03:07   #23
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Hun var en drøm å sitte på med. Jeg ble ikke kvalm i det heletatt, og jeg kan finne på å bli kvalm etter få meter om det er noen som ikke kjører godt. :urk:

Gammel 31-08-08, 14:09   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man ser bort fra at jeg sitter som ei kjerring, med magen plantet inn i rattet, omtrent.

Gammel 31-08-08, 18:46   #25
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Om man ser bort fra at jeg sitter som ei kjerring, med magen plantet inn i rattet, omtrent.

Flaks at du er så slank, hadde det hvert meg hadde vel magen valket seg rundt rattet.

Gammel 31-08-08, 18:50   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Mannen kommer seg jo ikke inn i bilen når jeg har sittet der, han må jo BRETTE seg inn.

Gammel 31-08-08, 19:26   #27
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Mannen kommer seg jo ikke inn i bilen når jeg har sittet der, han må jo BRETTE seg inn.

Enstående! Det må jeg jo bare se.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.