Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips til feelgood-tv-serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-06, 08:05   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til feelgood tvserie?

Green Wing har jeg hørt mye bra om, den er den neste på min liste.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-06, 13:41   #22
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke Green Wing var noe særlig, det ble litt for sært.
Har bare sett små glimt da, så det kan jo hende jeg har gått glipp av noe.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 12:56   #23
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til feelgood-tv-serie?

Har kjøpt 5 sesonger med 70`s show og ler så vi griner. Og i neste uke kommer det 5 sesonger med "2 men behaving badly", og vi gleder oss som unger!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 13:41   #24
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ugly Betty var morsom i begynnelsen, men nå er jeg rimelig lei konseptet. Vi har sett 6 episoder hittil. "How I met your mother" er verd å laste ned. Ellers blir jeg i veldig godt humør av "House M.D." og "Seinfeld". Fremdeles.

Gammel 19-11-06, 13:42   #25
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så bør du titte på "New adventures of Old Christine"!

Gammel 19-11-06, 13:43   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Ja, og "Nip/Tuck".

Gammel 19-11-06, 13:54   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ugly Betty var morsom i begynnelsen, men nå er jeg rimelig lei konseptet. Vi har sett 6 episoder hittil. Ellers blir jeg i veldig godt humør av "House M.D." og "Seinfeld". Fremdeles.

Synes fremdeles UB har holdt stand, men siste episode så jeg igår og den var rett og slett litt patetisk; når det nærmer seg bløtkakehumor så...

House er blitt nesten deprimerende nå...
Politibetjenten er så UTROLIG vemmelig - sta og ondskapsfull og hevngjerrig. House's egen stahet i denne settingen blir også mer og mer usexy.

Men jeg skal jo fortsette å se selvfølgelig, det er jo den mest fantastiske serien som går for tiden - sammen med Heroes.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:02   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i Gilmore Girls, og gleder meg til ny sesong. Ellers ler jeg så jeg griner av My name is Earl. Spesielt episoden med han som ønsker å ta livet sitt og legger seg i veibanen med et asfaltfarget teppe over seg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 14:17   #29
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Jeg er åpenbart merkelig - jeg ville ha anbefalt Greys Anatomy. Koser meg, og gliser

Jeg og.
Kose-serien min det.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:04   #30
Gina
Fullverdig medlem

Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av mammami, her.

Jeg er åpenbart merkelig - jeg ville ha anbefalt Greys Anatomy. Koser meg, og gliser

signerer

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:06   #31
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Har kjøpt 5 sesonger med 70`s show og ler så vi griner. Og i neste uke kommer det 5 sesonger med "2 men behaving badly", og vi gleder oss som unger!!!

70s show ruler! Har også kjøpt alle sammen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 16:10   #32
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

70s show ja. :løper og fører på det på ønskelista:

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 17:22   #33
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes Kongen av Queens er helt fantastisk morsom Av sykehusserier liker jeg best Akutten, men House virker også å være veldig bra.

Christine på Tv2 tirsdager, etter Grey og før Kongen, er ganske artig også.

Gammel 19-11-06, 21:02   #34
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for alle tips jenter! Her var så mange tips at jeg er ikke sikker på om jeg ble noe klokere.

Oppsummerer:

My name is Earl (gurgle, Kif, carolin, Miss Norway, glitterchick)
Coupling (muskat, Kif)
Ugly Betty (Kif, Miss Norway)
American Dad (Kif)
70's show (smurfine, turi, Kif, TGM)
Greys Anatomy (mammami, nam, Gina)
Friends (Kif, carolin)
Judging Amy (Kirsebær)
Joey (carolin)
Kalde Føtter (LaLuna, kiddo)
Scrubs (Kirsebær, Skilpadda)
Dr. Who (Skilpadda)
7th heaven (Høst, Stikka74)
Green wing (Sitron)
2 men behaving badly (turi)
How I met your mother (er det en serie eller en episode av en serie? ) (safran)
House M.D. (safran)
Seinfeld (safran)
New adventures of Old Christine (safran, kiddo)
Nip/Tuck (safran)
Gilmore Girls (glitterchick)
Kongen av Queens (kiddo)

Ser ut som om jeg skal prøve meg litt på Earl først.

Sist redigert av Silence : 19-11-06 kl 21:51.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 21:35   #35
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, Christine er samme som "new adventures of old Christine"

Jeg ser jo nå at jeg absolutt må si meg enig med LaLuna i Kalde Føtter. Jeg var utrolig deppa da den var over etter mange episoder. Helt fantastisk britisk serie med mange gjenkjennelsesmomenter
Ellers er jo BBC-serien Pride and Prejudice med Colin Firth :sikle: å få kjøpt på DVD.

Gammel 19-11-06, 21:53   #36
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jepp, Christine er samme som "new adventures of old Christine"

Jeg ser jo nå at jeg absolutt må si meg enig med LaLuna i Kalde Føtter. Jeg var utrolig deppa da den var over etter mange episoder. Helt fantastisk britisk serie med mange gjenkjennelsesmomenter
Ellers er jo BBC-serien Pride and Prejudice med Colin Firth :sikle: å få kjøpt på DVD.

Har endret Christine-greia.

Tror jeg har sett Pride and predjudice. Om den har gått på NRK1, så har jeg sikkert sett den.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-06, 22:08   #37
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Studio 60 on the sunset strip (??) er en serie jeg liker godt hvertfall

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.