|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
*_*
|
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånn
Mystifistisk og ekstremt frustrerende. Jeg prøvde en tre-fire kvelder på rad (fikk ordna meg strykejern fra andre og sånt) og til slutt måtte mannen min pakke bort lappene, for jeg ble så grinete. Men det funker greit med klestusj også.
![]() |
![]() |
#22 |
Trøtt
|
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnSilikonpapir? Er det ikke et slags matpapir eller trekkpapir da?
![]() |
#23 |
*_*
|
Det fulgte med i pakka, mener det het silikonpapir.
![]() |
![]() |
#25 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Merkelig at du ikke fikk det til. Må jo ha vært en feil på de lappene.
![]() |
#28 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnEr også fornøyd med askeladden. Mekrelig at du ikke fikk strøket på lappene! Først trodde jeg at du ikke fikk strøket på lappene fordi du aldri kom så langt. Det er nemlig et problem her i perioder.
![]() |
#30 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnJeg har også hatt problemer med å få strøket på merkelapper. De fra Markmaster har jeg aldri helt fått til, mens de fra Askeladden har jeg klart hvis jeg har brukt en god del lenger tid enn anbefalt og varmest mulig jern. Kanskje kvaliteten på de varierer en del?
![]() |
#31 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnJeg bruker klistermerkene fra Askeladden og de er kjempefine og sitter godt, selv på klær. Selvfølgelig ramler noen av i vask, men de fleste sitter som støpt.
![]() |
#32 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnDa må du se dette! (Kilde: youtube.com) Denne får du snart kjøpt på www.navnetrykk.no =) Helt fantastisk hvis du spør meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Erfaren
![]() |
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnJeg bruker både markmaster og askeladden sine. Har brukt begge disse i snart 5 år og er strålende fornøyd. Strykelappene sitter veldig godt fast. Var en periode at de fra askeladden ikke satt så godt, men det var bare den ene bestillingen. Aldri vært noe problem å styrke de på. Men de ramlet av etter en stund. Ikke dager og heller ikke uker, men siden de reklamerer med 10 år så burde de jo sitte mer enn to-tre mnd. Men som sagt, jeg har vært veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Erfaren
![]() |
Skriften på askeladden sine skal jeg være enig i at blir svakere etter hvert. På enkelte så svak at man ikke ser hva som står der. Men det har bare skjedd på noen få. Mange har blitt svakere ja, men bare noen få har blitt så dårlig at man ikke ser hva som står der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Erfaren
![]() |
Nei, ingenting sitter på crocs |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnJeg har brukt Askeladden i alle år som gutta har gått i barnehagen og skolen.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Navnelapper til klær og sånnJeg kjøpte stempel og stempler merkelappene. De merkelappene som ikke er hvite fester jeg klistremerker fra Askeladden på.
![]() |
|
|