|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Ære være alenemødre ...Signerer mams. Har bare vært aleinemor i noen måneder, men det går forbausende bra.
![]() |
#22 |
By the Sea
|
![]() Sv: Ære være alenemødre ...Jeg synes overskriften er verken "domm" eller misvisende.
![]() |
#23 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Ære være alenemødre ...Min mann fant i dag ut at å være alenepappa var hvertfall ingen tilværelse han ønsket seg.
![]() |
#24 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Ære være alenemødre ...
Hva med alenefedre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
By the Sea
|
Jeg skjønner rett og slett ikke poenget ditt.
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fullstendig enig med deg! Mulig det burde stått aleneforeldre i overskriften, men jeg hadde ingen problemer med å skjønne hva HI mente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
By the Sea
|
![]() |
#29 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Apropos teit og überkult. Jeg syns det er teit å bruke ordet überkult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Ære være alenemødre ...Som det sies av flere så er det stor forskjell på å være alene og vite at det er slik det er - og å være alene noen dager/uker og kjenne på at den som er på tur skulle ha vært der. Jeg tror det er mange ulike prosesser som gjør at det blir to forskjellige situasjoner, som savn av den som er på reise, irritasjon over at h*n er bortreist, fravær av de vante rutinene f.eks. Den som er alene og vet at slik ER det, går ikke med den samme følelsen av å "mangle" noen. Innstillingen er en annen, og det er jo kjent at måten vi er innstilt på en situasjon preger hvordan vi takler den. |
![]() |
![]() |
|
|