Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteret

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 02:20   #21
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteret

Du må ha hatt max uflaks, jeg har aldri opplevd dårlig service der. Jeg fikk til og med lov til å pakke opp sengekanter for å prøve dem i utstillinssenga deres før jeg kjøpte en.
Og da vi så på vogn kom det 2 stykker bort til oss og spurte om vi ville ha hjelp nesten før vi hadde kommet oss til vognene.

Men så har vi jo neket som sa at bøylen på maxi cosien skulle være bak stolen når vi kjørrte da.

Gammel 01-09-08, 11:09   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det ser ut til at jeg har vært uheldig. Men uansett; man SKAL jo ikke oppføre seg sånn mot kunder, så jeg kjenner jeg ikke klarer å gi slipp på irritasjonen. Mulig jeg er ekstra kresen fordi jeg selv har jobbet i butikk i mange år der fokuset på service var ENORMT. Vi ble hele tiden sendt på service-kurs og deltok i service-konkurranser osv.

Gammel 02-09-08, 00:45   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Ja det skal være fokus på service, og det du opplevde hadde jeg absolutt gått videre med!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.