|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: spraylakke gjenstanderJeg spraylakket noe messing for en del år tilbake, billig spray. Ble fint det, men fargen smittet av og messingen tittet frem på slitasjeflatene etter kort tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: spraylakke gjenstanderJeg har ett ganske stort gammelt skap, som er malt fra før. Det er ikke ødelagt i "lakken", men har en ganske så gyselig farge. What to do?
![]() |
#23 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spraylakke gjenstanderTror du må vaske det godt med salmiakk eller rødsprit ?? :???: Er ikke helt inne på det selv. OGså tror jeg det finnes noe som heter heftegrunn! Evt pusse ned hvis det er lakket...
![]() |
#24 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spraylakke gjenstander
Grunne selvfølgelig!! :klaskerpannen: Den er ikke lakket, men malt, men kom ikke på hva en skulle skrive når malingen er hel og fin.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spraylakke gjenstanderJeg hadde en haug med potteskjulere i forskjellige farger, og spraylakket de offwhite. Det gikk kjempefint, og de ble flotte, men blomstene levde ikke noe lenger av den grunn.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spraylakke gjenstandermmm, potteskjulere - at jeg ikke har gjort noe med det! (har sånn ca ørten potteskjulere i diffuse farger som bare står og tar plass - og så jeg som faktisk har sprayet masse i min tid da!
![]() |
|
|