Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spraylakke gjenstander

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 22:40   #21
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: spraylakke gjenstander

Jeg spraylakket noe messing for en del år tilbake, billig spray. Ble fint det, men fargen smittet av og messingen tittet frem på slitasjeflatene etter kort tid.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:48   #22
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: spraylakke gjenstander

Jeg har ett ganske stort gammelt skap, som er malt fra før. Det er ikke ødelagt i "lakken", men har en ganske så gyselig farge. What to do?

Bør det pusses først, eller er det bare å spraye på?

Gammel 03-09-08, 06:12   #23
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Spraylakke gjenstander

Tror du må vaske det godt med salmiakk eller rødsprit ?? :???: Er ikke helt inne på det selv. OGså tror jeg det finnes noe som heter heftegrunn! Evt pusse ned hvis det er lakket...

Gammel 03-09-08, 07:37   #24
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Tror du må vaske det godt med salmiakk eller rødsprit ?? :???: Er ikke helt inne på det selv. OGså tror jeg det finnes noe som heter heftegrunn! Evt pusse ned hvis det er lakket...

Grunne selvfølgelig!! :klaskerpannen: Den er ikke lakket, men malt, men kom ikke på hva en skulle skrive når malingen er hel og fin.

Kanskje en kan skrive at malingen er hel og fin? og igjen :klaskepannen:

Jeg skylder på at jeg var trøtt

Gammel 03-09-08, 13:09   #25
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde en haug med potteskjulere i forskjellige farger, og spraylakket de offwhite. Det gikk kjempefint, og de ble flotte, men blomstene levde ikke noe lenger av den grunn.

Gammel 03-09-08, 18:42   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

mmm, potteskjulere - at jeg ikke har gjort noe med det! (har sånn ca ørten potteskjulere i diffuse farger som bare står og tar plass - og så jeg som faktisk har sprayet masse i min tid da!

Gammel 03-09-08, 19:37   #27
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jeg hadde en haug med potteskjulere i forskjellige farger, og spraylakket de offwhite. Det gikk kjempefint, og de ble flotte, men blomstene levde ikke noe lenger av den grunn.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.