Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sender du mobilnummeret ditt til fremmede?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 09:22   #21
Heklestudent

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
Cron har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sender du mobilnummeret ditt til fremmede?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

*kremt* Var det han som var min det?

Jepp

Cron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:25   #22
Heklestudent

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Yeah! Come on!
Aner vi intriger!?

Et annet medlem her inne har prøvd ut han som var samboern min også,(ikke mens vi var sammen altså), og vi måtte gjøre opp ved at jeg fikk teste hennes mann.

Hehehe....vel må skuffe deg..hvem kan ha intriger med Fru Shamu...slaget var tapt før det begynte der hehe

Gammel 04-09-08, 09:28   #23
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Yeah! Come on!
Aner vi intriger!?

Et annet medlem her inne har prøvd ut han som var samboern min også,(ikke mens vi var sammen altså), og vi måtte gjøre opp ved at jeg fikk teste hennes mann.

Er vel heller det man kan kalle lykkelig slutt.

Cron er kona til min eks, som er pappan til min eldste datter.
Nå er det sånn at Cron er ei superdupr jente, så vi har blitt vedig gode venner
Vi er ofte på besøk hos hverandre, og feirer bursdagen til størsta mi sammen, noe som er superbra for min eldste datter. Hun er ganske så happy for at alle hennes fire foreldre er så gode venner.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:28   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og man lærer ikke etterhvert heller.

Fnis. Jo. Etter å ha blitt ringt opp ørten tusen ganger midt på natten og fått en lang rekke slibrige meldinger har jeg lært at klyser med YSL-caps ikke får nummeret mitt. (Det var i jobbsammenheng, btw.) Og etter å ha gått glipp av en happening som hadde vært vel verdt å få med seg har jeg lært at pene, morsomme briter får nummeret mitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:29   #25
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

Hehehe....vel må skuffe deg..hvem kan ha intriger med Fru Shamu...slaget var tapt før det begynte der hehe

Vi er vel ganske så fantastiske begge to ja.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:43   #26
Heklestudent

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Er vel heller det man kan kalle lykkelig slutt.

Cron er kona til min eks, som er pappan til min eldste datter.
Nå er det sånn at Cron er ei superdupr jente, så vi har blitt vedig gode venner
Vi er ofte på besøk hos hverandre, og feirer bursdagen til størsta mi sammen, noe som er superbra for min eldste datter. Hun er ganske så happy for at alle hennes fire foreldre er så gode venner.

Ja,det er herlig å ha det slik...d må jeg innrømme. Og når min mann har en slik snill og god eks ja da kan man ikke lage kvalm da...selvom man er den onde stemor

Så med å gi mitt mobilnummer ut 1 gang,fikk jeg jammen meg en hel storfamilie på kjøpet..

Så får de som vil ta den læring utav det som de ønsker

Gammel 04-09-08, 09:48   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yeah! Come on!
Aner vi intriger!?

Og dette var selvsagt bare tull.

Den det gjelder: Du vet at jeg ikke har testet ut mannen din, sant?

Gammel 04-09-08, 10:14   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må si jeg liker leve litt farlig jeg da.
Hva kan skje da?? At han,... gud forby,... RINGER??????

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 10:16   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Gammel 04-09-08, 10:31   #30
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Gammel 04-09-08, 10:34   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Og så fra et annet nummer. Og så fra skjult nummer. Og refererer drømmer i tekstmeldinger.

Gammel 04-09-08, 10:44   #32
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja. Igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Og så fra et annet nummer. Og så fra skjult nummer. Og refererer drømmer i tekstmeldinger.

Eller han snakker inn på din mobilsvar med en hysterisk latter og sier at han elsker deg.

Gammel 04-09-08, 14:21   #33
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jo men man kan da sette telefonen på lydløs. Det er bare å ikke svare.

Gammel 04-09-08, 16:57   #34
Heklestudent

Standard

*Kremt*...men hva er da vitsen med å gi mobilnummeret

Gammel 04-09-08, 17:21   #35
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cron, her.

*Kremt*...men hva er da vitsen med å gi mobilnummeret

Kan jo hende man fant ut etterhvert at det var en relasjon uten potensiale vet du. Man vet ikke sånt før man blir kjent. :ikke synsk:

Gammel 04-09-08, 20:55   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Joh, men det er ikke bare å ikke svare når idioten ringer fra skjult nummer, ukjente nummer og sender haugevis av creepy tekstmeldinger.

Gammel 04-09-08, 21:33   #37
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Har aldri vært noe telefonnummer med i de brevene jeg har fått av menn på nettby, men så kommer det godt frem i profilen min at jeg er gift da, svarer ikke på brevene fra fremmende menn eller, de slettes etterhvert som de kommer.

Gammel 05-09-08, 00:14   #38
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn engang for en mannsalder siden LENGE før mobilen kom så haiket jeg og en venninne endel rundt.
En kveld ble vi kjørt hjem av noen gutter som vi ble ganske godt kjent med.
Dermed viste han ene hvor jeg bodde (adressen altså).

Han hadde tydligvis lite å gjøre på jobben for han fant telefonnummeret mitt i telefonkatalogen. Dette var da også før internett ble brukt til ALT.
Han slo opp da i den tunge blekka og letet under kommunen jeg bodde i.
Etternavnet jeg da hadde begynte på O (ikke Olsen) så han måtte bla litt.

Tror dere jeg ble lang i maska når han ringte eller............

(kom forresten på at jeg måtte sitte på fanget hans, pga liten plass i bilen og plutselig satt jeg på noe som var blitt lit hardere)

Men som dere skjønner så er dette leeeeeeeeeeeeeenge siden.
Og jeg gir ike ut mobilnummeret mitt i hytt og pine, men noen har fått det litt for lett ja. (og surr med navn har ført til rare meldinger for de)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.