Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oreo Decadence Truffle Bars

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-08, 15:56   #21
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Den skal prøves! Har snart 2-års dag i huset og da skal den bakes. Har faktisk Kahlua i hus, så denne er nok "meant to be".

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 15:59   #22
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg får en forestilling om at denne kaka må være sjokoladehimmelen!

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:03   #23
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Ah! :har ikke bakt med Oreo cookies:

Har kjøpt en pakke og trenger å bruke den opp.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:03   #24
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det hørtes kvalmens ut. 600g sjokolade + kjeksbunn.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 16:07   #25
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg synes det hørtes kvalmens ut. 600g sjokolade + kjeksbunn.

Det der med kvalmende finnes ikke i mitt smaksregister. Det blir aldri for mye av det gode.

Og denne kaka hørtes fantastisk ut!

Gammel 04-09-08, 16:14   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man spiser jo ikke 600 gram sjokolade i en bit da. Ja, dette er kvalmende saker, derfor må man skjære dem i SMÅ biter, det er jo konfekt, ikke kake.

Gammel 04-09-08, 17:06   #27
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Tviler, siden hun svarte slik tidligere i tråden;

ja, der fikk jeg for ikke å ha lest hele tråden før jeg svarte

Gammel 04-09-08, 17:31   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Oreo Decadence Truffle Bars

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Man spiser jo ikke 600 gram sjokolade i en bit da. Ja, dette er kvalmende saker, derfor må man skjære dem i SMÅ biter, det er jo konfekt, ikke kake.

Blir vel nærmest konfekt ja.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 18:27   #29
Left
Passiv

Standard

Å nei....hvorfor gikk jeg inn for å se

Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 19:39   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er lagt til i favoritter ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 19:40   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Oreokjeks er ikke godt annet enn som ingrediens i kaker.

De med sjokoladetrekk er gode.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 12:54   #32
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne vil jeg prøve! Og alt det snakket om at man må spise små biter gidder jeg ikke å forholde meg til.

Gammel 07-09-08, 12:57   #33
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Denne vil jeg prøve! Og alt det snakket om at man må spise små biter gidder jeg ikke å forholde meg til.

Som jeg skulle sagt det selv

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:53   #34
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Bare vent og se du

Til og med for en garvet kakemons som meg ble denne i drøyeste laget.

Nå fikk jeg enda mer lyst på den.
Åh - kjenner jeg er sikkelig misunnelig på deg akkurat nå. (Enda jeg var i selskap i går, og burde være godt forsynt av kaker )

Gammel 07-09-08, 13:57   #35
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Bakt her og. Ser god ut, smaker godt men er litt for mye, rett og slett Dermed kanskje den perfekte slankekake? Man spiser automatisk bare bittelitt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:41   #36
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kan det virkelig bli for mye?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 13:47   #37
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Nå fikk jeg enda mer lyst på den.
Åh - kjenner jeg er sikkelig misunnelig på deg akkurat nå. (Enda jeg var i selskap i går, og burde være godt forsynt av kaker )

Tjah, får ikke dere besøk i løpet av uka?

(Var det ikke en måte man kunne komme forbi den teite "du får ikke kopiere oppskrifter herifra" sperren deres?)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 19:08   #38
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Tjah, får ikke dere besøk i løpet av uka?

Jo vi får jo det - og jeg har til og med kahlua i hus. Vi får se...

Gammel 08-09-08, 19:13   #39
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kan det virkelig bli for mye?

Ikke i følge søstra mi m/type. De spiste sikkert 8 biter hver -jeg orka nesten 1

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 19:23   #40
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Herreminfnatt og sånt.
Heldigvis liker jeg ikke kaker noe særlig.

Vi har dessert hver søndag, og i går fikk ungene overtalt meg til at kake var en god idè, i stedet for andre typer dessert som jeg lager i porsjoner og ferdig med det.
Idag har jeg stort sett spist kake hele dagen.

Note to self: stor skuffekake til vanlig søndagsdessert er ikke lurt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.